تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820885308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران دولتي عامل فساد اقتصادي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۳۸ب.ظ)
عضو هيات نمايندگان اتاق ايران در گفت و گو با موج: مديران دولتي عامل فساد اقتصادي هستند با توجه به عدم دستگيري و بازخواست از مديران و کارکنان دولت ما شاهد رشد ميزان مفاسد اقتصادي هستيم زيرا با ريشه مفاسد اقتصادي برخوردي صورت نمي گيرد.
مصطفي رناسي عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران و اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري موج، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: افرادي که در سازمان هاي دولتي هستند عامل بروز فساد اقتصادي در ايران هستند.
وي افزود: ما پرونده هاي متعددي در خصوص مفاسد اقتصادي در قوه قضاييه داريم که در نهايت به کارکنان ادارات و دستگاه هاي دولتي ختم مي شود.
رناسي ادامه داد:متاسفانه هيچ گاه در هيچ يک از پرونده هاي مفاسد اقتصادي شاهد محاکمه عاملان بروز فساد نيستيم در حاليکه تمام پرونده هاي فساد اقتصادي ايران به ارگان ها و سازمان هاي دولتي ختم مي شود.
عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران تصريح کرد: تمام سوء استفاده هاي اقتصادي از منابع مالي بانک هاي دولتي و يا ارگان ها و سازمان هاي دولتي انجام شده اما برخوردي نيز با افراد خاطي صورت نگرفته است.
اين فعال اقتصادي خاطرنشان کرد: ما پرونده هاي متعددي در خصوص سوء استفاده مالي از منابع بانک هاي دولتي داريم اما همواره مديران بانک ها از اين فساد هاي اقتصادي تبرئه مي شوند در حاليکه عامل اصلي بروز اين فساد مديرعامل بانک است نه کارمند بانک و يا کسي که سوء استفاده از منابع مالي بانک انجام داده زيرا اگر سيستم بانک درست عمل مي کرد مفسدين نمي توانستند به اين منابع به سهولت دست پيدا کنند.
عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني اصفهان متذکر شد: با توجه به عدم دستگيري و بازخواست از کارکنان دولت ما شاهد رشد ميزان مفاسد اقتصادي هستيم زيرا با ريشه مفاسد اقتصادي برخوردي صورت نمي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن