تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798499063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده مجلس: اگر در یک محله دختران فاسد شوند فساد جوانان حتمی است/بعضاً زنان و دختران جامعه ما عامل شیطان جنی و انسی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
یک نماینده مجلس: اگر در یک محله دختران فاسد شوند فساد جوانان حتمی است/بعضاً زنان و دختران جامعه ما عامل شیطان جنی و انسی می‌شوند

یک نماینده مجلس: اگر در یک محله دختران فاسد شوند فساد جوانان حتمی است/بعضاً زنان و دختران جامعه ما عامل شیطان جنی و انسی می‌شوند
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: دشمن در حال فضاشکنی است و از طرف دیگر سربازان فریب‌خورده تهاجم فرهنگی هم به آنها کمک می‌رسانند و برخی از نظر سیاسی، جناحی و اخلاقی فضا را به هم می‌زنند و زمینه را برای وادادگی آماده می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله با اشاره به لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط متدینین در شرایط فرهنگی این روزهای جامعه، اظهار داشت: بسیاری از منکرات در جامعه که بعضاً از سوی جوانان چه پسر و چه دختر سر می‌زند ناشی از خلأ شخصیت و بحران هویت است که یک جوان به جای اینکه به ادب و اخلاق و خلاقیت و نوآوری بپردازد فلان لباس را می‌پوشد و یا مدل موی خود را چنین و چنان می‌کند و یا اینکه سگی را در آغوش می‌گیرد و در اتومبیل شخصی خود می‌نشیند که همگان او را ببینند و به او توجه کنند.

وی اضافه کرد: اگر آن اروپایی سگ به دست می‌گیرد و در پارک می‌گرداند و با هم بستنی لیس می‌زنند، چون بچه و نوه ندارد و مهر پدری و عاطفه مادری را به شکل بدوی می‌خواهد از سگ و سایر حیوانات بروز دهد. جوان ما که از او تقلید می‌کند قطعاً دچار خلأ شخصیتی شده است.

ناصری با تأکید بر اینکه یکی از خطرناک‌ترین موضوعات این است که ارزش‌ها، دیدگاه‌ها، نگرش و جهان‌بینی تغییر پیدا کند، گفت: پیامبر(ص) در این باره هشدار می‌دهد. یک روزی در این جامعه یک بچه سیزده ساله شناسنامه‌اش را دستکاری می‌کرد تا او را به جبهه ببرند، جایی که می‌دانست در آنجا خبری جز دود و آتش و باروت و شهادت نیست، ولی امروز چنین پدیده‌هایی کمیاب شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: دشمن در حال فضاشکنی است و از طرف دیگر سربازان فریب‌خورده تهاجم فرهنگی هم به آنها کمک می‌رسانند. پیش‌قراولان و دختران و پسران بازی‌خورده‌ای که از نظر سیاسی، جناحی و اخلاقی فضا را به هم می‌زنند و زمینه را برای وادادگی آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: بنابراین مسأله امر به معروف و نهی از منکر سیستم فکری، نظام نگرش و گرایش و سیستم ارزشی جامعه یکی از اساسی‌ترین مقولات و مقدمات است.

ناصری با اشاره به اهمیت بحث رعایت عفاف و حجاب از سوی بانوان در جامعه، بیان داشت: زنان در جامعه جمعی نقش مهمی دارند. خوب آنها جامعه را اصلاح و بد آنها جامعه را فاسد می‌کند؛ پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «اگر در یک محله دختران فاسد شوند فساد جوانان حتمی است».

وی ادامه داد: یعنی فساد دختران موجب فسق جوانان می‌شود. امروز بعضاً زنان و دختران جامعه ما عامل شیطان جنی و انسی می‌شوند. امریکایی‌ها گفته‌اند ما چادر را از سر دختر و زن ایرانی می‌کشیم و از این طریق انقلاب ایران را می‌شکنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نتانیاهو در کنگره امریکا گفته است ما از طریق امواج ماهواره نسل جوان ایرانی را فاسد می‌کنیم و به دست اینها انقلاب را سرنگون می‌کنیم، ابراز داشت: در چنین فضایی امر به معروف و نهی از منکر مسأله بسیار مهمی است و ما هم باید با معروف و هم نظارت جمعی را پیگیری کنیم.

وی در مورد عملکرد صدا و سیما در خصوص ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، یادآور شد: بنده خودم در نطق پیش از دستور و میان‌دستور اصل هشتم قانون اساسی را که رئیس‌جمهور مسئول آن است تذکر دادم. این اصل مغفولی است که باید رئیس اجرایی قانون اساسی برای نهادینه کردن آن تلاش کند. عملکرد صدا و سیما در جمع مثبت است، اگرچه در مواردی هم نقایصی وجود دارد.

ناصری با اشاره به اینکه هر چقدر فرهنگ غربی در جامعه رسوخ کند به همان تناسب شاهد افزایش سن ازدواج در جامعه خواهیم بود خاطرنشان کرد: در غرب، ازدواج مفهوم خودش را از دست داده است و مهر مقدس ملکوتی وجود ندارد.

وی در مورد آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم تأکید کرد: شخص وزیر وعده‌هایی داده و هنوز مهلت عمل به وعده‌ها تمام نشده است. افرادی به وزارتخانه متبوع ایشان رفتند که صالح به مرکزیت دانش و علوم و فناوری نیستند؛ در مدیریت‌ها بعضاً مصادیقی از افراد که در فتنه فعال بودند به کار گرفته شدند. اینکه بخواهند از فضای دانشگاه استفاده ابزاری کنند معقولانه نیست.




1393/4/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن