تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک سنگین و بی سابقه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترافیک سنگین و بی سابقه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز مرحله دوم از سفرهای تابستانی ترافیک سنگین و بی سابقه در محورهای مواصلاتی اردبیل ایجاد شده است.


سرهنگ معراج ظهیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محور های اردبیل به آستارا و سراب و محور مشگین شهر به اهر در مقایسه با سایر محورهای مواصلاتی استان از ترافیک بسیار سنگینی برخوردار است.
وی ادامه داد : به دلیل ورود بیش از اندازه خودرو به داخل شهر سرعین و نبود ظرفیت لازم برای گنجایش خودورهای ورودی ، ترافیک وسایل نقلیه تا چند کیلومتری این شهر ادامه داشته است.
ظهیری افزود: سبقت غیرمجاز ، تجاوز و انحراف به چپ از عمده تخلفات رانندگی رایج در محورهای مواصلاتی استان بوده به طوری که در چند روز اخیر بر اثر وقوع حوادث رانندگی 2 نفر از هموطنان کشته و 12 نفر نیز مصدوم شده اند.
وی بیان کرد: استان اردبیل یکی از استان های کوهستانی با جاده های دوطرفه غیرمجزا و دارای پیچ های خطرناک است و رانندگان باید با رانندگی مناسب فواصل طولی خود را رعایت کرده و با صبوری رانندگی کنند.
او افزود: پلیس نیز برای تامین آرامش رانندگان قانونمند با رانندگان انگشت شمار قانون شکن برخورد خواهد کرد.
ظهیری گفت: تمام تمهیدات و پیش بینی های لازم برای ساماندهی و هدایت خودروها و روان سازی بار ترافیک در تمامی جاده های منتهی به استان از طرفی پلیس راه انجام شده است.
وی اضافه کرد: تیم های پلیش در تمامی نقاط ورودی و حادثه ساز استان مستقر شده اند و اگر رانندگان با ماموران پلیس راه همکاری کنند سفر ایمن و بدون حادثه ای در استان انجام می شود.
مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل نیز با اشاره به ورود بی سابقه مسافر به استان گفت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی 14پایگاه ثابت و سیار هلال احمردر محورهای ارتباطی استان اردبیل مستقر شد.
بهرام غیبی افزود: از این تعداد 12 پایگاه ثابت می باشد که در محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل -مغان - اردبیل - سراب ، اردبیل - خلخال و دو پایگاه سیار نیز در محورهای مشگین - اهر و خلخال - اسالم مستقرو در حال انجام خدمت می باشند.
وی بیان کرد: 100 نیروی امدادی در قالب این پایگاهها هم اکنون مشغول خدمت به مسافران تابستانی می باشند.
غیبی اضافه کرد: پایگاه های این جمعیت با اقلام ضروری تجهیز شده اند و در صورت نیاز به مسافران ارایه خدمات می دهند.
/530/8124



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن