تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع 18 تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ 48 نفر کشته و مجروح شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان سرهنگ رضوی خبیر در گفتگو با مهر:
وقوع 18 تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ 48 نفر کشته و مجروح شدند
شاهرود – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به تردد قابل توجه مسافر در محور مواصلاتی تران مشهد از این استان، گفت: از روز ششم مرداد ماه تا به امروز 18 سانحه رانندگی فوتی و جرحی در این محور به وقوع پیوسته است.



سرهنگ علیرضا رضوی خبیر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وقوع 18 سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان اظهار داشت: در روز ششم و هفتم مرداد ترافیک سنگینی در محور اصلی تهران مشهد در استان سمنان را شاهد بودیم که از دیروز تا کنون تردد روان شده است. وی ضمن اشاره به کویری بودن منطقه و ایجاد خستگی در رانندگان، گفت: از روز دوشنبه تا کنون 18 سانحه رانندگی داشتیم که از این تعداد پنج فقره فوتی و 13 فقره آن جرحی بوده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: در این سوانح متاسفانه پنج نفر از هموطنانمان بر اثر شدت جراحات فوت شدند و 40 نفر نیز مجروح برجای مانده است که به همت نیروهای اورژانس و هلال احمر امدادرسانی و به نزدیکترین بیمارستان در سطح استان برای طی درمان اعزام شده اند. رضوی خبیر بی توجهی به جلو، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، عدم آشنایی با مسیر، خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه را از عمده عوامل بروز حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان ذکر کرد و اظهار داشت: از رانندگان عزیز خواهش می کنیم تا برای حفظ جان خود و دیگر سرنشینان خودرو و همچنین دیگر هموطنانمان به علائم رانندگی و راهنمایی های پرسنل راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و پس از مقداری رانندگی حتما استراحت کرده و از امکانات رفاهی طول مسیر بهره برداری کنند. وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور تهران مشهد، پرهیز از شتاب و رعایت قوانین و مقررات را برای داشتن سفری خوش لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای برقراری ایمنی و کنترل ترافیک جاده ای تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است و با متخلفان طبق قانون برخورد شدید خواهد شد چون اولویت پلیس حفظ جان و آرامش مردم است. رئیس پلیس راه استان سمنان در خاتمه، اعزام پلیس با لباس مبدل داخل وسایل نقلیه عمومی، نظارت بیشتر بر رانندگان و اجرای آزمایش اعتیاد و الکل و ... را از دیگر تمهیدات این فرماندهی برای این ایام ذکر کرد و یادآور شد: بالغ بر 570 کیلومتر از مسیر 890 کیلومتری محور اصلی تهران مشهد از این استان طی می شود.


۱۳۹۳/۵/۸ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن