تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای داشتن یک اول مهر خاطره انگیز و آرام ، دقت در اجرایی کردن ضوابط الزامی است.


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان؛ برای داشتن یک اول مهر خاطره انگیز و آرام ، دقت در اجرایی کردن ضوابط الزامی است. خبرگزاری پانا:˝مهدی حاجتی˝گفت:کیفیت برگزاری روز اول مهر محصول برنامه ریزی در طول تابستان است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ مرداد ساعت 09:42



به گزارش خبرگزاری پانا،مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش روسای ادارات شهرستانها و مناطق و دبیران پروژه مهر 93 گیلان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی گفت : کیفیت برگزاری روز اول مهر محصول برنامه ریزی در طول تابستان است و ما بعنوان امنای دانش آموزان و فرهنگیان باید طوری برنامه ریزی کنیم که در راهروهای ادارات مناطق و حوزه ستادی اولیا و دانش آموزان برای ثبت نام و امور دیگر  سرگردان نشوند  لذا برای داشتن یک اول مهر خاطره انگیز و آرام ، دقت در اجرایی کردن ضوابط الزامی است.
وی افزود : در حوزه بکارگیری نیرو و در تبدیل مقطع نیروهایی که از ابتدایی به مقاطع دیگر تبدیل وضعیت می نمایند دقت در اجرایی کردن ضوابط حتمی است همچنین حوزه پر فعالیت معاونت پرورشی که مسئولیت اجرای طرح هجرت 3 را دارد رعایت درست و حتمی ضوابط را می طلبد . حاجتی تاکید کرد : البته کار پرورشی و دینی و عقیدتی فقط متوجه حوزه پرورشی نیست بلکه برای توفیق در کار پرورشی و رسالت تربیتی در قاطبه دانش آموزان همت همه دوایر و کارشناسیها لازم است . مهدی حاجتی اظهار داشت : در بخش ساماندهی رشته هایی که مازاد دارند بایستی بلافاصله پس از اتمام 30 سال خدمت نسبت به بازنشستگی آنها افدام گردد در غیر اینصورت برنامه ریزی برای ساماندهی دچار چالش می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد : روسای آموزش و پرورش با رویکرد تقلیل ساعت حق التدریس در تمام تصمیمات ورود کنند و در متن امور و در جریان کارها با دقت موضوعات بحث ساماندهی را پیگیری کنند
وی با اشاره به اینکه  اگر در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش با چالشی مواجه می شویم باید عزیزان را قانع کنیم افزود: بعضی مدیران مدارس حسب عادت یا عدم آگاهی به قوانین تمکین نمی کنند که عملکرد آنان باعث تضعیف دستگاه آموزش و پرورش می شود که بلا فاصله پس از مشاهده تخلف باید ابلاغ این مدیران توسط واحدهای نظارتی لغو گردد .
حاجتی با تاکید بر اینکه ما باید با الهام از آموزه های دینی و عمل به آن امور تربیتی را در بستر آموزش و پرورش ببینیم تصریح کرد : نباید خانواده های عزیز دغدغه ثبت نام داشته باشند و ماهم در آموزش و پرورش حق نداریم همدیگر را تضعیف کنیم باید با هم تبادل نظر داشته باشیم و با منطقی قوی و مستدل همدیگر را قانع کنیم.
وی با اشاره به  هدف از برگزاری این همایش گفت: علت اینگونه همایش ها اینست که با رویکرد ضابطه مند و همدلی به اهداف عالیه آموزش و پرورش که رشد و تعالی شخصیت و تربیت یک نسل است ، نزدیک تر شویم در اینصورت است که می توانیم بندگی خدا را براساس تعالیم شریعت آسمانی در رمضان کریم تجربه نماییم.

 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن