تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندیشه های زیبای قرآنی ، ارتقاء قدرت علمی و احترام به حقوق شهروندی از اولویت های مهم در نظام آموزشی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار گیلان؛ اندیشه های زیبای قرآنی ، ارتقاء قدرت علمی و احترام به حقوق شهروندی از اولویت های مهم در نظام آموزشی خبرگزاری پانا:˝دکتر محمد علی نجفی˝ استاندار گیلان با حضور در دبستان حضرت رقیه ناحیه 1 رشت از محفل انس با قرآن تابستانی این دبستان بازدید کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ مرداد ساعت 09:37



به گزارش خبرگزاری پانا،استاندار گیلان در جمع دانش آموزان دبستان حضرت رقیه رشت با اشاره به جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی و شهادت کودکان و انسان های بی گناه فلسطینی در این حملات اظهار داشت : درفضایی که کشورهای همسایه به نحوی مورد تهاجم فرهنگی و تروریستی استکبار جهانی قرار گرفته اند خدا را شاکریم با رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش دولت تدبیر و امید، فرزندان این مرز و بوم باآرامش خاطر و امنیت کامل، تعلیم و تربیت می شوند . وی خطاب به دانش آموزان قرآن آموز تصریح کرد : از نگاه پیامبر مکرم اسلام (ص) آموزش دهنده و فراگیرنده قرآن جزو بهترین افراد روی زمین هستند که این خود افتخاری بزرگ برای شماست .
نماینده عالی دولت در استان براهمیت آموزش قرآن و بهره گیری از مفاهیم این کتاب آسمانی درزندگی تأکید کرد و افزود : اگر انسانها در زندگی شان استفاده صحیح از مفاهیم قرآنی داشته باشند قطعا" در جهان فجایعی که اکنون شاهد آن هستیم به وقوع نخواهد پیوست .
استاندار گیلان با بیان اینکه به آموزه های قرآنی باید ازسطوح پایین تحصیلی توجه شود افزود : اندیشه های زیبای قرآنی ، ارتقاء قدرت علمی و فناوری و احترام حقوق شهروندی از اولویت های مهم در نظام آموزشی است.
دکتر نجفی دوران دبستان را بهترین فرصت برای آموزش عنوان کرد و افزود : آموزش هایی که در این دوران به شما ارائه می گردد نهادینه و همیشه همراه شما خواهد بود .
وی با بیان این که تقویت آموزه های قرآنی باید از طریق دستگاه های فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ما بایستی با مفاهیم قرآنی آشنا و آن را در زندگی خود به کار گیرند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن