تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819283853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این معمای سخت فقط کار بچه زرنگاست


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



این معمای سخت فقط کار بچه زرنگاست




به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس کودک جام نیوز، چوب پنبه ای را داخل لیوان آب می اندازیم، چوب پنبه غوطه ور می شود واز یک طرف به طرف دیگر می رود. یک راه ساده وجود دارد تا چوب پنبه در وسط لیوان روی سطح آب قرار بگیرد. برای اینکار تنها آب، چوب پنبه و لیوان در اختیار شما قرار دارد. آیا می توانید این چوب پنبه را بدون حرکت در وسط آب نگه دارید؟ ↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ جواب معما :
دلیل اینکه چوب پنبه داخل لیوان غوطه ور است واز یک سمت به سمت دیگر می رود اینست، که آب در کناره های لیوان خاصیت چسبندگی و مویئنگی دارد. برای اینکه چوب پنبه درمرکز سطح لیوان قرار گیرد باید لیوان را تا جایی که امکان دارد پر از آب کنیم، در این صورت آب حالت گنبدی شکل به خود می گیرد و بالاترین نقطه آن در وسط قرار دارد. این نقطه همان جاییست که چوب پنبه قرار می گیرد.(درست دروسط لیوان آب).   پارسی گرد/ 2006   «برای ارسال نقاشی های زیبای خود این قسمت را کلیک کنید»




۰۸/۰۵/۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن