تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور بی سابقه گردشگران درخلخال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حضور بی سابقه گردشگران درخلخال اردبیل - ایرنا - معاون فرماندار خلخال گفت: حضور هزاران گردشگر و میهمان در این شهرستان بی سابقه است.


به گزارش ایرنا ، جابر قربان زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد سفرهای تابستانی خلخال افزود: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی از صبح دیروزهزاران مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشورمان وارد این شهرستان شده اند.
وی گفت: تمام امکانات گردشگری خلخال برای پذیرایی و اسکان گردشگران بسیج شده و به رغم محدودیت مراکز رسمی اقامتی در خلخال با به کارگیری ازامکانات اسکان موجود شهرستان مشکلی در اسکان مسافران در این شهر مشاهده نمی شود.
وی اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران و میهمانان تازه وارد شهرستان ساعات پخت نانوایی ها افزایش یافته و مراکز عرضه مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز وگوشت مرغ درروزهای تعطیل باز و به مسافران ارائه خدمات می کنند.
وی افزود: علاوه بر افزایش ساعات پخت نانوایی ها تا ساعت 24 شب گذشته برای رفاه حال مسافران تمام نانوایی های لواش پزی شهراقدام به پخت شبانه نان تا صبح امروز کرده و نان مورد نیاز مسافران در سوپر مارکت ها و مغازه های شهر توزیع شد .
قربان زاده بیان کرد: علاوه بر اسکان مسافران و میهمانان در هتل ها ، میهمان پذیرها ، اماکن اقامتی ، خانه ها ، ویلاهای اجاره ای و بوستان های شهربیشتر مدارس شهر خلخال در اختیار مسافران و میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی قرار گرفت .
وی افزود: با توجه به ورود بی سابقه گردشگران به خلخال و جوابگو نبودن ظرفیت اسکان مدارس برای این حجم از گردشگران شب گذشته بسیاری از میهمانان خلخال در سالن های ورزشی آموزش و پرورش این شهر اسکان داده شدند.
معاون فرماندار خلخال همچنین با اشاره به ادامه روند افزایش گردشگران در خلخال اعضای ستاد سفرهای این شهرستان را به آمادگی لازم برای فراهم کردن امکانات اسکان و پذیرایی از میهمانان خلخال و پلیس راهور خلخال را به برخورد محبت آمیز با مسافران و پرهیز از جریمه آنها فراخوانده و گفت: در صورت احساس نیاز به مکان بیشتر برای اسکان مسافران تمام سالن های ورزشی اداره ورزش و جوانان خلخال در روزهای تعطیل این هفته برای اسکان گردشگران در اختیار مسافران خلخال قرار خواهد گرفت.
در عین حال ورود هزاران گردشگر از مناطق دور و نزدیک کشور به خلخال حال و هوای این شهر را تغییر داده و کسب و کار بازاریان رونق گرفته است .
جمعی از مسافران خلخال در گفت و گو با ایرنا هوای خنک خلخال در این موقع از فصل سال که گرما اهالی بیشتر مناطق گرمسیری کشور را کلافه کرده بی نظیر دانستند و از تصمیم به مسافرت به خلخال بسیار راضی بودند.
فرامرز فرض الله پور رییس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: دمای هوای امروز خلخال به 12 درجه سانتیگراد کاهش یافته که این دمای هوا در دومین ماه از فصل تابستان در این شهر کم سابقه است.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/594/530



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن