تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819358963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش جمعیت و ازدواج آسان در جامعه نیازمند برنامه ریزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شاهرود: افزایش جمعیت و ازدواج آسان در جامعه نیازمند برنامه ریزی است شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: باید با دقت و برنامه ریزی هدفمند و منسجم و همکاری همه سازمانها و نهادها، برای افزایش جمعیت و ازدواج آسان در جامعه برنامه ریزی شود.


حجت الاسلام ˈمحمود ترابیˈروز دوشنبه در نشست شورای بسیج شهرستان شاهرود با اشاره به موضوع افزایش جمعیت و تاکید فراوان رهبری بر این امر افزود: در این خصوص قدم های برداشته شده، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب در این خصوص باید با فرهنگ سازی افزایش جمعیت و ازدواج آسان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص ازدواج آسان گفت: امروز سن ازدواج بالا رفته و باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و ترویج فرهنگ این مشکل رفع شود.
وی جمعیت، ازدواج و طلاق را سه موضوع مهم در سخنان رهبری در باب فرهنگ بیان کرد و افزود: دستگاههای اجرایی و نهادهای ذیربط برای تسهیل ازدواج جوانان بیشتر تلاش کنند.
ترابی در مورد جایگاه ورزش تصریح کرد: عامل مهم در نشاط جوانان و نوجوانان و همه سنین، تحرک بدنی و ورزش است و باید تلاش کنیم تا این امر در جامعه بیشتر ترویج شود.
وی اظهار داشت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، امر به ورزش، امر به معروف است.
امام جمعه شاهرود افزود: تامین منابع آب یکی از مشکلاتی است که کشور را تهدید می کند و استان سمنان و شهرستان شاهرود که در منطقه خشکی قرار دارند، مورد تهدید جدی هستند.
وی گفت: باید با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه برای حل مشکلات کم آبی این منطقه و مواجهه با چالش آب تلاش کنیم.
ترابی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای برطرف کردن مشکلات گفت: بسیج همواره با همکاری با نهادها و سازمان ها برای برطرف کردن مشکلات جامعه قدم برمی دارد و نقش مهمی به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی برای کمک به دولت و نظام دارد.
وی افزود: امروز باید با تمام قدرت و استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات کشور برای رفع مشکلات جامعه گام برداشت.ک/2
7358/1496/599



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن