تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی هادر راستای افزایش جمعیت،سلامت مادر و کودک را تضمین کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob برنامه ریزی هادر راستای افزایش جمعیت،سلامت مادر و کودک را تضمین کند گرگان - ایرنا- سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: سیاست ها و برنامه ریزی ها در خصوص افزایش جمعیت باید سلامت مادر و کودک را تضمین نماید.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ˈفائزه عبداللهیˈ در همایش جمعیت در علی آبادکتول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برلحاظ سیاست های تشویقی در بحث افزایش جمعیت، افزود: اگر سیاست ها در حوزه زنان برمبنای 14 محور سند توسعه کشور و در راستای تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه و ساماندهی امور اقتصادی به ویژه مشاغل خانگی و ارتقای سلامت زنان باشد،به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.
وی با اشاره به اینکه برخوردهای تشویقی در فرزندآوری و فرهنگ سازی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: محور توسعه، سرزنده بودن و پویایی هر کشور، جمعیت جوان، پویا، بالنده و اهل کار و خلاقیت است.
سرپرست دفترامورزنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه جمعیت متعادل برنامه ریزی برای توسعه و تحقق شاخص های پیشرفت و رفاه را فراهم می سازد، گفت: افزایش جمعیت اگر با توسعه باشد و زیرساخت های کشور نیز درست هدایت شود منجر به رشد مطلوب خواهد شد.
فرماندار علی آبادکتول نیز گفت: رشد 1.3 دهم درصدی جمعیت در این شهرستان از توابع استان گلستان نگران کننده است.
ˈاحمدتجری مفردˈ اظهار کرد: با توجه به وسعت مطلوب شهرستان و بخش کشاورزی و صنعت، رشد جمعیت در آن متوقف شده است که جای نگرانی دارد.
مدیرکل ثبت احوال گلستان هم گفت: تحقق سیاست افزایش جمعیت در کشور نیازمند کار فرهنگی برنامه ریزی شده همراه با مشارکت همه مسوولان و افراد اثر گذار در امور فرهنگی،- اجتماعی است.
ˈسیف ا... ابوترابیˈ با اشاره به مولفه های تحقق سیاست های افزایش جمعیت تصریح کرد: همانطور که برای کاهش جمعیت 20 سال کار فرهنگی انجام شد، در راستای تحقق سیاست های افزایش جمعیت نیز باید، برنامه ریزی دقیق، فرهنگ سازی، ورود رسانه ها، علماء دین و همه تاثیرگذاران مد نظر باشند.
به گفته وی، اگر روند تک فرزندی ادامه داشته باشد، طی یک دهه معنای خواهر و برادر نامفهوم می شود و اگر این روند طی سه دهه آینده ادامه یابد، با جمعیتی سالمند مواجه می شویم که در توسعه و پایداری کشور اثرات منفی خواهد داشت.
ابوترابی، همچنین ایجاد شرایط کار و امید (امیدبخشی) اشتغال زایی، پیشگیری ازافزایش سن ازدواج، کاهش تورم در جامعه، رفع دغدغه های جوانان، ارتقاء سطح زندگی (رفاه اجتماعی ) و آموزش افراد برای پایداری زندگی را از مهمترین دغدغه ها در بحث ازدواج جوانان و فرزندآوری برشمرد و بر ضرورت تامین نسبی این نگرانی ها تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈسید مهدی موسویˈ امام جمعه علی آبادکتول نیز گفت: جمعیت نقطه قوت کشور است و نباید سیاست های کنترلی مبنای جامعه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه جمعیت و جوانان عامل حرکت های پیروزمندانه در کشور هستند، اظهار کرد: ادامه سیاست کاهش جمعیت یک اشتباه و خلاف دین و شریعت است.
همایش جمعیت طی هفته جاری با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در شهرستان های مختلف گلستان و از جمله علی آبادکتول برگزار شد.
شهرستان علی آبادکتول دراستان گلستان، با افزون بر 132هزار نفر جمعیت از چهار شهر و 76روستا تشکیل شده است.
601
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن