تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803188786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارقصرشیرین: به هتلداران این شهرستان برای پرداخت بدهی معوقه مهلت یکساله داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارقصرشیرین: به هتلداران این شهرستان برای پرداخت بدهی معوقه مهلت یکساله داده شد قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: با پیگیری مسوولان محلی و استانی، و موافقت وزیر کشور، بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ کرد مهلت بازپرداخت بدهی معوق هتلداران قصرشیرینی یکسال به تعویق افتد.


ˈافشین رضاییˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از حضور چندی پیش وزیر کشور در این شهرستان موضوع استمهال وام های بانکی هتلداران قصرشیرینی با پیگیری نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت و دیگر مسوولان مطرح شد.
وی گفت:این موضوع از سوی وزیر کشور به معاون اول ریاست جمهوری ارجاع شد و با پیگیری بعمل آمده، به بانک مرکزی تاکید شد تا به بانک های عامل ابلاغ کند با توجه به بسته بودن مرز خسروی و نبود درآمد برای هتلداران شهرستان قصرشیرین، مهلت یکساله برای بازپرداخت بدهی آنها داده شود.
رضایی افزود:خوشبختانه این موضوع که به معضلی برای صنف هتلداران این شهرستان تبدیل شده بود با درایت مسوولان و عنایت بانک مرکزی بر طرف شد.
مرز رسمی خسروی در قصرشیرین به لحاظ امکانات و زیر ساخت مناسب، دارای ظرفیت بالایی نسبت به دیگر پایانه های کشور است ولی بیش از یکسال است بدلیل حوادث تروریستی در استان دیاله عراق و وجود ناامنی در این کشور، این مرز بر روی تردد زائران ایرانی عتبات عالیات بسته است.
در این شهرستان بمنظور خدمات رسانی بهینه به زائران عتبات عالیات با همت بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات بانکی، تعدادی هتل و مهمانپذیر ساخته شده که بدلیل تعطیلی مرز خسروی غیر فعال، وموجب متضرر شدن صاحبان این اماکن و نبود توانایی در بازپرداخت وام بانکی شان شده است.
بازپرداخت اقساط وام بانکی برای سرمایه گذاران حوزه هتل داری این شهرستان،آنها را با مشکل روبه روکرده،ولی بانک های عامل بدون توجه به مشکلات موجود از این افراد به مراجع قضایی شکایت کرده و خواستار بازپرداخت معوقات بانکی شان شده بودند.
شهرستان قصرشیرین دارای 14 واحد اقامتی شامل هتل و مهمانپذیر درجه یک تا 3 با 322 اتاق و یک هزار و 200 تخت است که بیشتر این اماکن در اوایل دهه 80 ساخته شدند تا زائران عتبات عالیات در مسیر تردد خود به عراق، یک شب را در این منطقه مرزی اقامت داشته و منبع درآمدی برای این شهرستان محروم مرزی بوجود آید.
مرز رسمی خسروی بعنوان نزدیک ترین نقطه از کشورمان به کربلای معلی، در طول این سال ها بارها بدلایل مختلف در مقاطع کوتاه و بلند بر روی تردد زوار ایرانی بسته شد ،که آخرین بار آن 17 خرداد پارسال تاکنون بوده، و مهمترین دلیل آن نبود امنیت برای زائران در آنسوی مرز است.
از 17 خرداد سال 92 و بدنبال وقوع حادثه تروریستی بر سر راه تردد زوار ایرانی که به شهادت 14 و مجروح شدن 44 زائر ایرانی عازم شهرهای مذهبی عراق، مرز خسروی بسته شد.
اماکن اقامتی قصرشیرین بیش از یکسال است که بدون مسافر و درآمد، منتظر بازگشایی مرز و از سرگیری تردد زوار ایرانی به عراق هستند تا شاید از بتوانند بدهی بانکی خود را پرداخت کنند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت و دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که در امتداد این مرزهای طولانی دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال دارد.ک/3
707/712/640



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن