تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803878251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج غیرتورمی ازرکود راهبردمهم دولت برای سامان دادن به اقتصادکشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد: خروج غیرتورمی ازرکود راهبردمهم دولت برای سامان دادن به اقتصادکشوراست یاسوج - ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد طرح خروج غیرتورمی از سوی دولت تدبیرو امید را بهترین راهکاربرای بهبود وضعیت نابسامان و بی نظمی های اقتصادی در کشور دانست.


به گزارش خبرنگارایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه درنشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: مدیران دستگاه های مختلف، برنامه ریزان و تمامی متولیان امور اقتصادی در استان باید سیاست ها و اقدامات خود را بر اساس این طرح تدوین کنند.
وی بیان کرد: دولت یازدهم با بانگاهی آسیب شناسانه نسبت به عوامل بروز رکود تورمی و راهکار خروج از آن و نیز فرایند رونق اقتصادی در کنار روند کاهش تورم اقدام به تهیه و تدوین این سند راهبردی کرده است.
خادمی با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان، نخبگان و تحلیل گران اقتصادی نیز درتدوین این طرح جامع سهیم بودند، یادآور شد: در این طرح به همه بخش ها و شاخص های اساسی اقتصاد کشور نیز نگاه کارشناسانه صورت گرفته است.
وی ابراز داشت: دولت و کارشناسان در بسیاری از شاخص های اساسی و ضروری برای پویایی اقتصاد کشور از جمله سیاست های پولی و اعتباری،مالیاتی ، ارزی، بودجه ای ، اتخاذ راهکارهای لازم برای تسویه بدهی های دولت، تامین منابع مالی از طریق روش های نوین و بهبود فضای کسب کار نیز برنامه ریزی کرده است.
خادمی تصریح کرد: دولت در ارایه بسته ابلاغی این طرح نیز در مورد همه بخش ها و حوزه های مختلف اقتصادی و توسعه ای کشور ضمن شناسایی موانع و آسیبها برنامه عملیاتی نیز برای رونق هر بخشی ارایه داده است.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: تدوین این سند راهبردی نشان می دهد که در زمینه مسایل اقتصادی یک نگاه بلند مدت و عزم راسخ و نه رویکرد صرف احساسی و غیرکارشناسی حاکم شده است.
وی تاکید کرد: اگر چه اجرای این رویکرد کاری بسیار سخت است ولی با توجه به پشتوانه فکری و تیم قوی اقتصادی دولت و نیز همکاری و تعامل بسیاری از نخبگان اقتصادی در کشور انجام آن امری ممکن و در راستای رونق بخشی و شکوفایی اقتصادی کشور در آینده اجرا خواهد شد.
وی گفت: مهمترین سیاست و رویکرد اقتصادی دولت در یک سال گذشته مهار و کاهش تورم بود که تا حد قابل ملاحظه ای در این امر موفق بوده است.
خادمی افزود: کاهش تورم نقطه به نقطه از 47 درصد سال گذشته به 14 درصد یکی از اقدامات مثبت دولت یازدهم در این راستا بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت جذب اعتبارات ملی و متمرکز از سوی مدیران دستگاه های مختلف اجرایی استان تاکید و گفت: تمرکز شدن بر روی اعتبارات محدود استانی برای انجام امور به ویژه اجرای طرح های عمرانی از سوی یک مدیر قابل توجیه نیست.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر برگشت اعتبارات سال گذشته دستگاه های مختلف به دستم نرسیده ، تاکید کرد: هیچ مدیری حق برگشت اعتبارات دستگاه مربوطه خود را با وجود حجم وسیع کارهای عقب افتاده در استان ندارد و درصورت بروز این اتفاق با وی برخورد خواهد شد.
خادمی بر اطلاع رسانی گسترده و انعکاس عملکرد یک ساله دولت یازدهم از سوی دستگاه های مختلف تاکید کرد و افزود: مدیران باید در این راستا ارتباط و تعامل بیشتری با رسانه های جمعی استان داشته باشند.
وی بر لزوم استفاده از روش های نوین مالی و کمک سایر شرکت های خصوصی و نیمه دولتی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و ورود به کارهای بزرگ عمرانی استان تاکید کرد و گفت: تاکنون سه مورد از این شرکت ها اقدام به انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در استان کرده اند.
خادمی انعقاد قرارداد به ارزش ریالی 300 میلیارد تومان با سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد برکت را دو مورد از این شرکت ها اعلام کرد و افزود: یکی از اولویت های اساسی مسوولان اجرایی و نیز مجمع نمایندگان استان جلب حمایت و جذب اعتبارات متمرکز ملی از روش ها و ظرفیت های مختلف قانونی در استان است.
وی مدیران به ویژه دستگاه های دارای طرح های عمرانی کلان را به استفاده از روش های نوین تامین مالی از جمله فایناس داخلی و خارجی دعوت کرد و افزود: بیش دو میلیارد و 700 میلیون دلار در زمینه فایناس خارجی به استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.
وی افزود: مدیران به ویژه دستگاه های اجرایی شامل راه و شهرسازی، نوسازی مدارس ، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و حتی اداره کل ورزش و جوانان برای طرح های عمرانی خود می توانند در جذب این اعتبارات اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از حضور پرشور ملت بزرگ وخداجوی ایران اسلامی به ویژه امت غیور و همیشه در صحنه این استان در راهپیمایی دشمن هراس روز جهانی قدس تقدیر کرد.
وی بر همکاری ، ارتباط مستمر و تعامل مثبت مدیران مختلف اجرایی با ائمه جمعه شهرهای مختلف استان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دولت تاکید کرد و گفت: مدیران اجرایی در استان تذکر، نصایح و انتقادهای سازنده امامان جمعه را مدنظر قرار دهند.
671/7530



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن