تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف حدود شش کیلوگرم انواع مواد مخدر در ورودی جزیره کیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشف حدود شش کیلوگرم انواع مواد مخدر در ورودی جزیره کیش کیش - ایرنا - فرمانده دریابانی کیش از کشف حدود شش کیلوگرم انواع مواد مخدر در ورودی جزیره کیش خبر داد .


به گزارش ایرنا ، حسین دهکی یکشنبه در نشستی با اعلام این مطلب گفت : پس از کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند قایق موتوری به همراه تعدادی از اتباع بیگانه افاغنه غیر مجاز قصد ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر به جزیره کیش دارند، مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران در قالب اکیپ هایی از یگان امداد، پلیس اطلاعات و فرماندهی دریابانی کیش به محل مورد نظر اعزام و اوضاع منطقه را تحت کنترل قرار دادند.
وی به تشریح جزییات عملیات پرداخت و افزود : با نزدیک شدن یک فروند قایق موتوری به ساحل ، یک دستگاه خودروی سواری نیز در فاصله دورتر توقف کرده و خود را به قایق رساندند که سرنشینان قایق کوله پشتی مشکی رنگی را به طرف ساحل پرتاب کرده و از محل متواری شدند.
این مقام مسول در نیروی انتظامی گفت: سرنشینان خودرو که برای برداشتن کوله پشتی به محل آمده بودند آن را برداشته که هنگام فرار توسط ماموران دستگیر شدند ؛ پس از بررسی از کوله پشتی مورد نظر حدود 5 کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

* طرد 135 تبعه بیگانه غیرمجاز از جزیره کیش
فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز با اعلام خبر اجرای طرح برخورد با ورود اتباع غیرمجاز در سطح جزیره کیش از طرد 135 تبعه خارجی غیرمجاز خبرداد.
حسین دهکی گفت : در راستای اجرای طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز ، این طرح با حضور ماموران فرماندهی انتظامی ، دریابانی و فرماندهی پلیس فرودگاه کیش ضمن اخذ نیابت قضایی از ریاست دادگستری، در سطح کیش اجرا شد.
وی تصریح کرد: این طرح با رعایت موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندان و ساکنین اجرا و در نهایت تعداد 135 نفر اتباع غیر مجاز دستگیر و با هماهنگی قضایی از جزیره طرد شدند.
سرهنگ دهکی از عزم جدی این فرماندهی در برخورد با هرگونه ورود و اقامت غیرقانونی به کیش خبرداد و تاکید کرد: افرادی که قصد ورود به جزیره کیش و یا اشتغال به کار را دارند می توانند تنها با اخذ مجوزهای لازم از اداره کار و اشتغال و نیروی انتظامی در پروژه های سطح جزیره فعالیت نمایند.
فرمانده انتظامی ویژه کیش اطلاع رسانی به اتباع افغانی از چگونگی کنترل و تشدید اقدامات مرزی، از سوی سایر مبادی و همکاری بیشتر ارگان های دست اندرکار را در کاهش ورود غیرمجاز آنان به کشور موثر دانست.

* سوداگران مرگ در فرودگاه کیش ناکام شدند
رییس پلیس فرودگاه کیش نیز از کشف مقادیری تریاک و شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل وسایل شخصی جاسازی شده بود خبر داد و گفت : کارکنان پلیس در سالن ورودی پروازهای داخلی تهران به کیش به تعدادی از مسافرین به هویت معلوم مشکوک شدند.
تیمور دولتیاری افزود : پس از بازرسی دقیق این افراد حدود 40 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار تقریبی یک گرم مواد مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل وسایل شخصی جاسازی نموده بود کشف و ضبط شد .
وی اظهار داشت : متهمان پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر کیش شدند.
رییس پلیس فرودگاه کیش همچنین از کشف دو دستگاه بیسیم دستی و پنج عدد دوربین دیجیتال قاچاق از 2 مسافر خروجی کیش خبر داد و گفت : کارکنان پلیس در حین چک و کنترل بار همراه مسافران خروجی کیش ، از مسافری به هویت معلوم تعداد دو دستگاه بیسیم دستی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: همچنین در موردی مشابه مسوول دستگاه ایکس ری این پلیس در حین چک و کنترل بار همراه مسافران خروجی ، از شخصی به هویت معلوم تعداد پنج عدد دوربین دیجیتال ضد آب برای فیلمبرداری زیر آب به همراه متعلقات به ارزش تقریبی هفتادو پنج میلیون ریال و فاقد هر گونه مجوز گمرکی خروج بوده کشف و ضبط شد.
رییس پلیس فرودگاه کیش اظهار داشت : مراتب پس از تنظیم صورت جلسه و تشکیل پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش شد.

* کشف موادمخدر با هوشیاری ماموران کلانتری 11 کیش
رییس کلانتری 11 کیش هم از کشف بیش ازچهار کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با هوشیاری ماموران این کلانتری خبر داد.
کریم غلامی افزود: پس از اعلام خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص ورود غیر مجاز مسافران از طریق قایق در اطراف مسجد امیر المومنین (ع) واحد گشت به محل مورد نظر اعزام شد.
وی اظهار داشت : ماموران پس از بررسی به فردی مشکوک شدند که پس از بازرسی بدنی و کیف وی ، حدودچهارکیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از وی کشف و شد .
رییس کلانتری 11 کیش گفت : در این مورد پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم و مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی شد.
1630**1641/668



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن