تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 400 کیلوگرم موادمخدر در شرق استان تهران/ سه باند بزرگ مسلح به دام پلیس افتادند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سردار فتحی:
کشف 400 کیلوگرم موادمخدر در شرق استان تهران/ سه باند بزرگ مسلح به دام پلیس افتادند
شرق استان تهران - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: سه باند مسلح که باعث ناامنی در شرق استان تهران شده بودند به دام پلیس افتادند و در این رابطه بیش از 44 نفر دستگیر و تسلیحات زیادی از جمله 71 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط شد.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سردار سیروس فتحی در حاشیه نمایش کشفیات نیروی انتظامی شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت اظهار داشت: برای مبارزه منسجم و نظام مند با سرقت اموال، قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تشکیل شده است. فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: این قرارگاه از 31 خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده و در طول یک ماه گذشته به موفقیت های مهمی دست یافته  که نشان دهنده تصمیم درست نیروی انتظامی برای تشکیل این قرارگاه است. کشف هزاران سی دی مبتذل و صدها سلاح گرم و سرد وی ادامه داد: این قرارگاه در طول یکماه گذشته موفق به کشف مشروبات الکلی خارجی و دست ساز، تجهیزات و وسائل ماشین، هزاران سی دی مبتذل، صدها سلاح گرم و سرد و قمه، انواع مواد مخدر نظیر مرفین و تریاک، کشف سوخت قاچاق و گذرنامه های جعلی، توقیف چندین دستگاه خودرو سبک و سنگین، دستگیری سارقان منزل، مغازه و طلاجات کودکان، کشف تجهیزات ساخت ماهواره و هزار بسته سیگار قاچاق خارجی، کشف تجهیزات اشاعه شیطان پرستی، داروهای روانگردان و دهها موتور سیکلت شده است که در سطح کشور به عنوان یک موفقیت محسوب می شود.

سردار فتحی اضافه کرد: خوشبختانه این قرارگاه تعداد زیادی از اموال و دارایی ها را پس از دستگیری مجرمین به مردم عودت داد که باعث رضایتمندی مردم گردیده و از طرفی نگرانی و وحشت را در دل سارقین ایجاد کرده است. وی عنوان کرد: در یکی از کشفیات مهم این قرارگاه، چند نفر که با لباس مأموران نیروی انتظامی و استفاده از وسائل ضد شورش از مردم اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند، همچنین این قرارگاه در یک ماهه گذشته موفق به کشف 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین و غیره شده که در این رابطه بیش از 400 نفر دستگیر شدند. این مسئول بیان داشت: در یکی از موارد، مأموران نیروی انتظامی پس از مشکوک شدن به یک دستگاه پاترول و متوقف کردن آن، متوجه جاسازی حرفه ای مواد مخدر در این ماشین شدند به طوری که برای پنهان کردن مواد مخدر از روش های الکترونیکی استفاده کرده بودند.

فتحی تأکید کرد:‌ برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی یکی از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی شرق استان تهران در سال 1393 است که در این رابطه با تلاش های صورت گرفته توسط مأموران در مدت چند هفته گذشته هزاران لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. وی بیان داشت: در این میان گزارشات مردمی در کشف و انهدام باندهای سرقت و مواد مخدر به نیروی انتظامی، کمک شایانی کرده است به طوری که برای موفقیت در جلوگیری از گسترش جرم باید بین مردم و ناجا همکاری سازنده ای برقرار باشد. فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت نیروی انتظامی شرق استان تهران پس از دهها ساعت کار مطالعاتی و بر اساس جلسات و رایزنی های مختلف تشکیل شده است و نیاز به زمان بیشتر برای کسب موفقیت های گسترده تر دارد به همین خاطر تجهیزات بیشتری در اختیار این قرارگاه قرار گرفته است.

479 سارق منزل به دام مأموران نیروی انتظامی شرق استان تهران افتادند فتحی افزود: با تلاش های صورت گرفته در قرارگاه مبارزه با سرقت در طی مدت کوتاه گذشته بیش از سه باند مسلح که باعث ناامنی در شرق استان تهران شده بودند به دام پلیس افتادند و در این رابطه بیش از 44 نفر دستگیر و تسلیحات زیادی از جمله 71 قبضه سلاح جنگی و شکاری  کشف و ضبط شد. وی یادآور شد: در مدت تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت بیش از 172 وسیله نقلیه مسروقه و 200 موتور سیکلت کشف و در این رابطه بیش از 6 سارق خودرو و 4 سارق موتور سیکلت دستگیر و 479 سارق منزل، تحویل مراجع قضایی شدند. این مسئول ادامه داد: همچنین بیش پنج هزار متر کابل برق، سه هزار حلقه سی دی غیرمجاز و 300 لیتر مشروبات الکلی صنعتی و بیش از 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در شرق استان تهران کشف و ضبط شد همچنین برای ارائه خدمات مناسب تر به مردم، در چند هفته گذشته بیش از 28 ایستگاه پلیس و 24 پاسگاه در سطح شهرستان های شرق استان تهران افتتاح شد.
























۱۳۹۳/۵/۲ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن