تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803619497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی یگان های انتظامی استان مرکزی جهت اجرای مرحله دوم طرح تابستانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد: آمادگی یگان های انتظامی استان مرکزی جهت اجرای مرحله دوم طرح تابستانه خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آمادگی یگان های انتظامی استان مرکزی جهت اجرای مرحله دوم طرح انتظامی ترافیکی تابستان از 8 مردادماه سالجاری در این استان خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ مرداد ساعت 13:54



به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ مهدی حسنی امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مرحله اول طرح انتظامی ترافیکی تابستان از 21 خردادماه تا 9 تیرماه سالجاری در این استان اجرا شد، افزود: مرحله دوم این طرح نیز همزمان با سراسر کشور از 8 مردادماه سالجاری آغاز و تا 2 مهرماه ادامه دارد.
وی هدف از اجرای طرح تابستانه را ایجاد آرامش و رضایتمندی مردم با تسهیل در عبور و مرور، اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی، افزایش ایمنی و بهره مندی مطلوب از امکانات موجود عنوان کرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرهنگ حسنی ادامه داد: قبل از اجرای طرح هماهنگی های لازم جهت اجرای هرچه بهتر این طرح صورت گرفته است و نیروهای این یگان توسط کارشناسان پلیس راه و راهور مورد آموزش های تخصصی قرار گرفته اند.
سرهنگ حسنی  تصریح کرد: پلیس راه نیروی انتظامی استان مرکزی و سایر دستگاه های اجرایی از جمله امداد خودرو، راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر و ... در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح از تمام توان عملیاتی موجود خود استفاده خواهند نمود.
 وی با اشاره به اینکه رانندگان رکن اصلی اجرای طرح تابستانه را تشکیل می دهند، اظهار داشت: لازم است رانندگان با توجه به لزوم اجرای قوانین و انجام این مهم با مامورین نیروی انتظامی همکاری های لازم را داشته باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرهنگ حسنی اضافه کرد: با توجه اجرای قابل قبول مرحله اول این طرح، اقدامات عملیاتی پلیس جهت اجرای موفق مرحله دوم نیز افزایش پیدا کرده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد افزایش واحدهای پلیس در این طرح خواهیم بود.
سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: در این طرح به دنبال ایجاد محیط امن ترافیکی در جهت کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی هستیم؛ چراکه با کاهش سرعت، شدت تصادفات نیز کاهش می یابد.
وی در ادامه افزود: طبق آمارهای اعلام شده توسط پزشکی قانونی، تلفات حوادث رانندگی در فروردین ماه سالجاری با 22 درصد کاهش، در اردبیهشت بدون تغییر، در خردادماه سالجاری با 41 درصد کاهش و در تیرماه با 36 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.
به گفته وی، در 4 ماهه ی نخست سالجاری با کاهش 44 نفری تلفات حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال 92 روبرو بوده ایم.
سرهنگ حسنی همچنین، محورهای ساوه – همدان، محور قدیم ساوه – تهران، اراک – سلفچگان و ساوه – سلفچگان را از محورهایی عنوان کرد که در 4 ماهه نخست سالجاری بیشترین تصادفات حاصله را به همراه داشته اند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، بیشترین علت فراوانی تصادفات رانندگی طی 4 ماهه نخست سالجاری را واژگونی و خروج از جاده به علت خواب آلودگی و عدم توانایی در رانندگی ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در استان عنوان کرد.
وی در پایان اضافه کرد: پلیس راه استان مرکزی در راستای ایمن سازی ترافیک و کاهش حوادث رانندگی به صورت جدی با متخلفان برخورد می کند و به دنبال کاهش میل به تخلفات از سوی رانندگان است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن