تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804347747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

4000 دانشجوی شاهد و ایثارگر در قزوین تحصیل می کنند/ حوزه دانشجویی کانون فرهنگی شاهد فعالتر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین لنکرانی:
4000 دانشجوی شاهد و ایثارگر در قزوین تحصیل می کنند/ حوزه دانشجویی کانون فرهنگی شاهد فعالتر می‌شود
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در 60 واحد دانشگاهی استان قزوین، 4000 دانشجوی شاهد و ایثارگر، مشغول به تحصیل هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، احسان‌الله لنکرانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با راه‌اندازی دفتر استانی نخبگان، برنامه‌های مختلفی را در شناسایی نخبگان جامعه هدف این بنیاد انجام داده است. وی افزود: تاکنون بیش از یکصد و ده نخبه از ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته‌های مختلف، از جمله پزشکی، علمی، تحقیقاتی و ورزشی شناسایی شده است. لنکرانی تشکیل کمیته‌های مختلف در 6 محور، مانند علمی، فرهنگی، ادبی و پزشکی را از جمله برنامه‌های معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال جاری برشمرد و گفت: در این کمیته‌ها از توانمندی و استعدادهای نخبگان شاهد و ایثارگر این بنیاد در راستای خدمات‌دهی مناسب به جامعه هدف، استفاده می‌شود. معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: تاکنون سرگروه این کمیته‌ها از ایثارگران نخبه انتخاب شده و در جلسه‌های آینده نیز مصوبات نحوه فعالیت‌های این کمیته‌ها تصویب می‌شود تا سرگروه‌ها فعالیت خود را شروع ‌کنند. این مسئول با اشاره به اینکه کمیته‌های فوق به مرور زمان راه‌اندازی می‌شوند، افزود: اولین کمیته‌ به نام پزشکی با اعلام آمادگی فرزندان شاهد و ایثارگر به زودی شروع به فعالیت می‌کند. وی ارائه خدمات پزشکی رایگان به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، استفاده از توانمندی اعضای ایثارگر نخبه این کمیته در کیفی‌سازی فعالیت‌های این بنیاد شهید و بهره‌گیری بهینه آنان از امکانات بنیاد شهید در راستای خدمات‌دهی مناسب به جامعه ایثارگران را از جمله اهداف راه‌اندازی این کمیته‌ها برشمرد. معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه اعضای هر یک از کمیته‌ها 14 نفر از نخبگان ایثارگر خواهد بود، گفت: این بنیاد تلاش می‌کند که این کمیته‌ها را تا پایان سال جاری در شش محور یاد شده راه‌اندازی کند.

بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

وی به بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان در پست‌های کلیدی و مدیریتی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید برای تحقق این مطلب، طرح‌های آموزشی با عنوان مدیریت فردا را در شورای مشاوران جوان هیئت عالی بنیاد شهید و مدیران استان‌ها برنامه ریزی کرده است. معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اکنون اجرای این سیاست در سطح کلان کشوری برنامه‌ریزی می‌شود، که بعد از تدوین برنامه مشخص، در استان‌ها عملیاتی خواهد شد. این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون در اجرای این سیاست برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و برخی از ایثارگران در پست‌های کلیدی حضور دارند، گفت: برخی نخبگان شاهد و ایثارگران نیز به غیر از دانشجویان، جزو هیئت علمی و اساتید دانشگاه هستند و مسئولیت‌های مهمی دارند که این بیانگر بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان در دستگاه‌های اجرایی است.

حوزه دانشجویی کانون فرهنگی شاهد فعالتر می‌شود

وی به کانون فرهنگی شاهد استان قزوین اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی این کانون از نظر کیفی و کمی در سطح مطلوبی است و تاکنون هنرجویان آن، توانسته‌اند موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های قرآنی، ورزشی و هنری کسب کنند. لنکرانی با اشاره به اینکه امسال حوزه دانشجویی این کانون نسبت به سالهای گذشته فعال‌تر می‌شود، بیان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی نسبی صورت گرفته و چگونگی اجرای آن، در جلسه‌های کارشناسی آینده به تصویب می‌رسد که پس از تائید هیئت عامل، وارد جزئیات نحوه برنامه‌ریزی آن خواهیم شد. این مسئول افزود: امیدواریم در سال تحصیلی جدید این مطلب در جلسه‌های ستاد اجرایی دانشگاه‌ها مطرح شود تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و تعامل سازنده بنیاد شهید و دانشگاه‌ها، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی مناسبی در زمینه‌های قرآنی، هنری و ادبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در این دو نهاد برگزار شود.

ارائه 70 مدرک مربی قرآنی به قرآن‌آموزان ایثارگر

وی با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی شاهد استان قزوین گفت: این کانون برای نخستین بار در کشور با سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآنی ویژه خانواده‌های ایثارگر را انجام داده است که علاقمندان با گذراندن این دوره‌‌ها می‌توانند گواهی مربی قرآن را دریافت کنند.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن