تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، کمترین وظیفه مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار گلستان: خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، کمترین وظیفه مسوولان است گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، خدمت به خانواده معظم شاهد و ایثارگر و رفع مسائل و مشکلات آنان را کمترین وظیفه مسوولان نظام جمهوری اسلامی دانست و بر آن تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حمیدیˈ روز دوشنبه در جلسه مشورتی امور شاهد و ایثارگران این شهرستان، گفت: عزت و استقلال و امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهیدان و رشادت ایثارگران و نیز تحمل درد و رنج خانواده های این عزیزان است.
وی با بیان اینکه همه ما باید جوابگوی خون شهیدان و خانواده های آنان باشیم، افزود: تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و خدمت به این خانواده ها، افتخاری بس بزرگ است که مسوولان باید بدون منت آن را انجام دهند.
حمیدی با اشاره به بیکاری برخی فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان، اضافه کرد: بر اساس قانون 25 درصد سهمیه استخدامی ها به خانواده های شاهد و ایثارگر اختصاص دارد که لازم است ادارات و نهادها و نیز شرکت هایی که به هر نحوی از بودجه دولت استفاده می کنند، آن را رعایت نمایند.
وی، کمبود پارکینگ ویژه جانبازان را از جمله مشکلات شهری گنبدکاووس دانست و تصریح کرد: درجلسه شورای ترافیک شهرستان این مشکل بررسی و راهکارهای مناسبت برای آن اندیشده خواهد شد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس سرکشی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را از دیگر وظایف مسوولان دانست و گفت: برنامه ریزی لازم جهت دیدارهای هفتگی با خانواده های این عزیزان توسط فرمانداری، امام جمعه و دیگر مسوولان انجام شده است.
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس نیز دراین جلسه بااشاره به معضل بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان، گفت: هم اکنون 34 فرزند شهید با تحصیلات زیر دیپلم و حدود 500 فرزند جانباز بالای 25 درصد با تحصیلات دپیلم و دانشگاهی بیکار هستند.
ˈاحمد بایˈ افزود: درصورت رعایت کامل قانون استخدامی ها و اختصاص 25 درصد سهمیه به خانواده ها شاهد و ایثارگر ازسوی ادارات، نهادها و شرکت ها، معضل بیکاری فرزندان شاهد و جانبازان این شهرستان رفع می شود.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان تاکنون بیش از 500 شهید والامقام، 2 هزارو 500 جانباز و حدود 300 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/7479/622/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن