تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804935228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان در شهر ری اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان در شهر ری اجرا شد شهرری- ایرنا - طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها در حوزه استحفاظی شهر ری با همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان ری در پارک زکریای رازی به مورد اجرا درآمد.


به گزارش ایرنا ، در پی درخواست های مردمی مبنی بر برخورد با افراد معتاد و خیابان گرد در سطح شهر بخصوص اماکن عمومی و پارک ها ، سرکلانتری نیروی انتظامی شهرستان ری طی روز گذشته و امروز یکشنبه تعداد 243 نفر را بازداشت کرد.
در مراسم طرح جمع آوری افراد معتاد شهر ری فرماندار ویژه شهرستان ری ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، سرکلانتر شهرستان ری ، شهردارمنطقه 20 حضور داشتند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری درحاشیه اجرای این طرح درگفت وگو با ایرنا هدف از اجرای این طرح را پاکسازی شهرستان از وجود افراد معتاد و کارتن خواب عنوان کرد و افزود: برخورد با این دسته افراد طبق قانون و با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان به مورد اجرا درآمد.
هدایت الله جمالی پور اظهارداشت: افراد بازداشت شده به مرکز کمپ شفق انتقال داده و پس از غربالگری و جداسازی افراد معتاد از کارتن خواب و بیکار، از سوی اداره بهزیستی با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده ، طرح اشتغالزایی برای آنان اجرا خواهد شد.
وی با تشکر از نیروهای انتظامی در خصوص جمع آوری این افراد و همچنین دادستانی شهرستان نسبت به رسیدگی سریع به پروند های قضایی آنان ، گفت: بسیاری از معتادان افراد مهاجر هستند که از دیگر نقاط کشور به این منطقه آمده اند و با اجرای این طرح بزودی این شهرستان برای حضور معتادان ناامن خواهد شد.
سرکلانترنهم پلیس پیشگیری شهرری نیز به ایرنا گفت: طرح جمع آوری افراد معتاد و لگرد برابر دستور فرماندهی تهران بزرگ به مورد اجرا درآمد و در این طرح اماکن عمومی ، پارک ها و نقاط تجمع این افراد که از سوی مردم پیشتر اطلاع رسانی شده بود ، پاکسازی شد.
سرهنگ ˈ خلیل شهبازیˈ افزود: در روز جاری تعداد 93 نفر و همچنین روز گذشته 150 نفر از این دسته افراد توسط ماموران نیروی انتظامی شهر ری بازداشت شدند و شهروندان در صورت مشاهده افراد معتاد و خرده فروشان مواد مخدر با تماس پلیس 110 موضوع را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به بازداشت این افراد اقدام شود.
شهردار منطقه 20 در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برای اجرای هرچه بهتر طرح امنیت اجتماعی در سطح شهر و پاکسازی افراد پرخطر ، معتاد و کارتن خواب با همکاری شهرداری تهران در چند منطقه مراکز نگهداری ایجاد شده است.
کتانباف گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری و هماهنگی تمامی مسوولان دستگاههای ذی ربط از جمله فرمانداری ، نیروهای انتظامی ، بهزیستی و شهرداری برای پاکسازی و اجرای امنیت اجتماعی در سطح شهر و آرامش شهروندان لازم و ضروری است.
1417/1724



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن