تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های دریای مازندران با امکانات استانی اداره می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام جعفری:
طرح های دریای مازندران با امکانات استانی اداره می شوند
ساری - خبرگزاری مهر: دادستان مازندران با بیان اینکه استفاده از طرح های دریا ملی است گفت: این درحالیست که طرح های ساماندهی دریا در حال حاضر با امکانات استانی اداره می شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسدالله جعفری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان که با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد، با تاکید بر این که با افرادي که قصد ناهنجاري در سواحل دارند، برابر قانون برخورد مي‌شود، گفت: از مردم مي‌خواهيم که از ايجاد ناهنجاري در سواحل خودداري کنند که نتیجه آن به حداقل رساندن بد اخلاقی‌ها و رفتارهای زشت در محیط ساحل می باشد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح امنیت اخلاقی و در کنار آن سالم سازی دریا تصریح کرد: طرح سالم سازی دریا هم همت بلندتری می خواهد و هم امکانات بیشتر و صد البته ملی کردن این طرح هم آثار بسیار خوبی خواهد داشت. وی بیان داشت: در حال حاضر طرح ساماندهی سواحل دریا با امکانات استانی اداره می شود، در حالی که مردم از سراسر کشور در طول سال بویژه تابستان به این استان سفر می کنند.

دادستان مرکز استان مازندران در ادامه با اشاره به این که آمار غرق شدگان در سواحل دریای مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل به یک سوم کاهش یافته است، افزود:  امید آن می رود که با توسعه روز افزون طرح سالم سازی دریا و حمایت همه جانبه از آن از سوی مسئولان و ملی کردن آن مخاطرات دریای زیبای مازندران را کمتر کنیم. 96 طرح سالمسازی دریا در 338 کیلومتر نوار ساحلی استان فعالیت می کنند.


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن