تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بان کی مون خواستار آتش‌بس 7 روزه در غزه شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بان کی مون خواستار آتش‌بس 7 روزه در غزه شد
دبیرکل سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواسته است برای اعلام آتش‌بسی هفت روزه با هدف ارسال کمک برای غیرنظامیان در نوار غزه اقدام کنند.
کد خبر: ۴۲۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 27 July 2014


دبیرکل سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواسته است برای اعلام آتش‌بسی هفت روزه با هدف ارسال کمک برای غیرنظامیان در نوار غزه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت، برقراری آتش‌بس بشردوستانه اقدامی قابل توجه است.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، کابینه امنیتی اسرائیل با آتش‌بس 24 ساعته در نوار غزه موافقت کرد.

سخنگوی بان کی مون در بیانیه‌ای اعلام کرد: تصاویری از مردم غزه منتشر می‌شود که نشان می‌دهد آن‌ها در تلاش برای بازگشت به زندگی عادی هستند. ما باید برای تقویت این آتش‌بس موقت و تبدیل کردن آن به یک آتش‌بس پایدار تلاش کنیم.

وی افزود، بان کی مون بار دیگر از همه طرف‌ها می‌خواهد یک آتش‌بس بشردوستانه هفت روزه در غزه اعلام کنند تا مقدمه‌ای برای احیای روند سیاسی و دستیابی به صلحی پایدار باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن