تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809986185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم افزايش وضعيت ايمني راه هاي خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۹ق.ظ)
لزوم افزايش وضعيت ايمني راه هاي خوزستان استاندار خوزستان گفت: در سال هاي گذشته حجم سرمايه گذاري و توسعه صنايع در استان بيش از رشد زير ساخت ها بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ مقتدايي در کارگروه تخصصي ايمن سازي جاده هاي درون و برون شهري استان با تاکيد بر کاهش حوادث و تلفات جاده اي گفت: با توجه به وضعيت استان خوزستان در حوزه راه ها لازم است دستورالعملي ويژه براي استان در راستاي رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي تدوين شود.
استان خوزستان افزود: به لحاظ هم مرز بودن با کشور هاي همسايه، سرمايه گذاري هاي دولتي انجام شده و تردد خودروهاي سنگين، استان خورستان شرايط خاصي دارد و بايد با توجه به اين شرايط راهکاري براي تردد خودروها اعمال شود.
وي گفت: متاسفانه در سال هاي گذشته صنعت به شکل چشم گيري در استان خوزستان توسعه يافته است در حالي که زير ساخت ها متناسب با صنعت توسعه نيافته است.
مقتدايي بيان کرد: با وجود تمامي محدوديت هاي موجود در استان بايد يک نقشه راه براي استان در حوزه راه و ترافيک درون و برون شهري تدوين شود.
وي افزود: مسوولان استان اين حق را دارند که دستورالعملي خاص براي استان جهت ورود و خروج خودروهاي سبک و سنگين وضع کنند.
وي ادامه داد: اگر در قوانين حال حاضر قانون سرعت محدود و سبقت ممنوع وضع شود بسياري از مشکلات استان در بخش حوادث و سوانح جاده اي حل خواهد شد.
مقتدايي افزود: براي کاهش سوانح و حوادث رانندگي بايد ابتدا وظايف هر دستگاه معين شود و پس از آن معاونت عمراني استانداري خوزستان کتابچه اي از شرح وظايف دستگاه هاي استان در اين حوزه تهيه کند.
همچنين در اين کارگروه معاون امور عمراني استانداري خوزستان با اشاره به اينکه ارتقاء سطح ايمني راه ها وظيفه اي ملي است بيان کرد: مبحث ايمني راه ها از عهده يک ارگان و يا سازمان خارج است و تمامي دستگاه هاي اجرايي بايد در اين خصوص همکاري هاي لازم را داشته باشند.
"احمد سياحي "بيان کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوي پليس راهور کشور ،استان خوزستان در سال گذشته از نظر آمار تلفات جاده اي هفتمين استان کشور بوده است.
وي با اشاره به اينکه در استان خوزستان 14 هزار کيلومتر راه وجود دارد اظهار کرد: سالانه 20 درصد از حمل و نقل سنگين کشور و 54 درصد از ترانزيت مواد نفتي کشور از طريق راه هاي استان انجام مي شود .
سياحي با بيان اينکه براي تهيه علايم رانندگي کمبودهايي دربخش تامين اعتبارات وجود دارد گفت: با وجود 13 يادمان دفاع مقدس در خوزستان و وجود بنادر مرزي و بسياري شاخصه هاي ديگر لازم است به مسئله ايمني راه هاي استان توجه بيشتري شود.
وي بر اجراي طرح کاهش تلفات جاده اي در استان تاکيد کرد و گفت: باتوجه به شناخت از مشکلات حوزه راه هاي استان و ميزان اعتبارات لازم براي حل مشکلات اين حوزه، دستگاه هاي اجرايي بايد مشارکت بيشتري در اين زمينه داشته باشند.
معاون امور عمراني استانداري خوزستان بيان کرد: بر اساس آمار هاي ارايه شده ميزان تصادفات و تلفات جاده استان در سال 92 ،13 درصد نسبت به سال 91 کاهش يافته است.
سياحي گفت: همچنين در چهار ماهه نخست امسال اين آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 6 درصد کاهش يافته که اميدواريم اين روند کاهشي در سال جاري همچنان ادامه داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن