تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مشترک ایتالیا و روسیه برای ساخت زیردریایی متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح مشترک ایتالیا و روسیه برای ساخت زیردریایی متوقف شد رم - ایرنا - اوضاع سیاسی به وجود آمده از بحران در اوکراین، منجر به متوقف شدن طرح مشترک ایتالیا و روسیه برای ساخت زیردریایی شد.


به گزارش ایرنا، خبرگزاری آجی ایتالیا به نقل از ˈایگور ویلنیتˈ مدیر کل شرکت روسی ˈRubinˈ نوشت: به علت اوضاع سیاسی کنونی در رابطه با بحران اوکراین، طرح مشترک ساخت زیردریایی کوچک ˈاس-1000ˈ میان ایتالیا و روسیه که از 10 سال پیش آغاز شده بود، تا اطلاع ثانوی متوقف شد.
وی با ابراز تاسف از توقف این طرح افزود: به دلیل اوضاع سیاسی بحران اوکراین طرح ساخت این زیردریایی که از سال 2004 آغاز شده بود، متوقف شده است.
در نیمه اول سال جاری میلادی قرار بود اجلاسی توسط گروه های کاری ایتالیا-روسیه برگزار شود، اما به درخواست ایتالیا این دیدار تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برای روزآمد کردن نیروی نظامی این کشور با شرکت کشتی سازی ˈفینکانترئریˈ ایتالیا در سال 2004 توافقی برای ساخت مشترک یک زیردریایی کوچک موثر و اقتصادی با توان اجرایی در مناطق گرمسیر و در اب های کم عمق، امضا کرده بود.
این زیردریایی که نوع پیشرفته زیردریایی ˈAmurˈ محسوب می شود بیشتر برای صادرات در نظر گرفته شده بود و گفته می شود که هند علاقه مند به خرید شش فروند از آن به ارزش سه میلیارد و 500 هزار دلار بود.
این زیردریایی بیش از 56 متر طول و پنج و نیم متر قطر دارد و می تواند با سرعتی برابر با 14 گره دریایی را تا عمق 250 متری حرکت کند.
اروپام ** 2171**1144/1547



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن