تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابه جایی نمازگزاران عید فطر با 450 تاکسی ون در 5 مسیر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جابه جایی نمازگزاران عید فطر با 450 تاکسی ون در 5 مسیر
سازمان تاکسیرانی با اختصاص 450 دستگاه تاکسی ون از5 مسیر منتهی به مصلای امام خمینی(ره) به نمازگزاران عیدفطر سرویس دهی می کند.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ، میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از اختصاص 450 دستگاه خودرو تاکسی ون رایگان برای جابه جایی نمازگزاران خبر داد و گفت: تاکسی ها در چهارپهنه شهر تهران جانمایی شده اند و نمازگزاران را به سمت مصلای امام خمینی(ره) می رسانند. 

به گفته ی وی مسیرهای پیش بینی شده شامل محورشماره يك: خيابان شهيد نقدي تا درب اصلي مصلي ، محور شماره دو :

تقاطع خيابانهاي سهروردي، شهيد بهشتي تا درب اصلي مصلي ، محور شماره سه : ميدان هفتم تيرتا درب اصلي مصلي ،محور شماره چهار: خيابان آفريقا تا درب شمالي مصلي و محور شماره پنج :  پارك سوار بيهقي واقع در ميدان آرژانتين تا درب شمالي مصلي و به صورت رفت و برگشت در تمامی مسیرها است.

وی با اشاره بر استقرار نیروهای نظارتی سازمان در تمامی مسیرهای پیش بینی شده برای نظارت بر ارائه خدمات بهتر به نمازگزاران افزود: علاوه بر تاکسی هایی که نمازگران را جا به جا می کند 40 دستگاه تاكسي سواري نیز در ستاد گمشدگان استقرار می یابد. این تاکسی ها در در ضلع جنوبي مصلي مستقرند.

مظفر همچنین  از همکاری شرکت شهر سالم با سازمان تاکسیرانی برای ارائه خمات پزشکی به نمازگران خبر داد و افزود:  تعداد 10 دستگاه از خودروهاي پيش بيني شده در ستادگمشدگان نیز در اختيار این شرکت برای استقرار در مراكز درماني وخدمات رساني به نمازگزاران مراسم قرارمي گيرد.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن