تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل اتحادیه عرب پس از گذشت 19 روز از نقض شدید قوانین بین المللی در غزه انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیرکل اتحادیه عرب پس از گذشت 19 روز از نقض شدید قوانین بین المللی در غزه انتقاد کرد تهران- ایرنا- ˈنبیل العربیˈ دبیر کل اتحادیه عرب به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و گفت: اسراییل با بمباران مدارس و بیمارستان ها، قوانین بین المللی را نقض می کند.


نبیل العربی: اسراییل با بمباران مدارس و بیمارستان ها قوانین بین المللی را نقض می کند
به گزارش پایگاه خبری لبنانی ˈالنشرهˈ، العربی عصر جمعه در کنفرانس خبری مشترک با ˈبان کی مونˈ دبیر کل سازمان ملل و ˈجان کریˈ وزیر خارجه آمریکا و ˈسامح شکریˈ وزیر خارجه مصر در قاهره گفت: نوار غزه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد و در هر لحظه غیرنظامیان بسیاری کشته می شوند.
وی افزود: نباید در پایان دادن به جنگ در نوار غزه تعلل کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب گفت: اسراییل با کشتن مردم بی دفاع غزه و بمباران مدارس و بیمارستان ها، قوانین بین المللی را در مقدس ترین شهر مسلمانان، زیر پا می گذارد.
نبیل العربی ادامه داد: تا زمانی که اشغالگری و محاصره در کرانه باختری و نوار غزه ادامه داشته باشد، مقاومت هم ادامه دارد، زیرا محاصره بدون مقاومت امکان پذیر نیست و ما باید با یافتن راه حل به این اشغالگری پایان دهیم.
این در حالی است که پس از موافقت گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس 12 ساعته، این آتش بس میان دو طرف از صبح امروز به اجرا در آمد.
ˈسامح شکریˈ وزیر خارجه مصر نیز در این کنفرانس خبری گفت: ما خواستار یک آتش بس انسان دوستانه در پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر برای 7 روز هستیم.
دبیر کل سازمان ملل نیز در همین کنفرانس خبری بر پیشنهاد آتش بس انساندوستانه 7 روزه تاکید کرد و گفت که آتش بس می تواند با وقفه قابل تمدید 12 ساعتی آغاز شود.
رژیم صهیونییستی 18 روز پیش از طریق هوا و دریا و در نهایت از طریق زمین به نواز غزه حمله کرد که بر اساس اعلام منابع فلسطینی ، بر اثر این حملات بینش از 950فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر زخمی شدند.
رسانام**9329**1010



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن