تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ارزیابی و تطبیق استاندارد اماکن پذیرای اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح ارزیابی و تطبیق استاندارد اماکن پذیرای اجرا می شود یاسوج- ایرنا- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح ارزیابی و تطبیق استاندارد امکانات خدماتی رفاهی اماکن پذیرایی در این استان خبر داد.


الماس قبادی،شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس این طرح امکانات خدمات رفاهی هتل ها ، مهمان پذیرها، واحدهای پذیرایی شهرها و بین راهی استان ارزیابی و با حداقل مولفه های استاندارد سنجش خواهد شد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، تعیین درجه بندی واحدهای پذیرایی براساس استاندارد را از مزایای این طرح خواند و گفت: سه واحد پذیرایی تاکنون اجرای این را درخواست کرده اند.
قبادی به اهمیت ارایه خدمات رفاهی به گردشگران و لزوم کیفی سازی خدمات در این بخش اشاره کرد و افزود: صاحبان واحدهای پذیرایی شامل هتل ها، مهمان پذیرها ، رستورانها و واحدهای بین راهی برای اجرای این طرح آمادگی لازم را داشته باشد.
به گفته وی در قالب اجرای این طرح، ضمن تطبیق امکانات خدماتی واحدهای پذیرایی با استاندار، وضعیت بهداشت و چگونگی ارایه خدمات به مسافران و گردشگران ارزیابی و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد و در عین حال امکان افزایش درجه برخی واحدهای پذیرایی دارای شرایط نیز وجود دارد.
وی برلزوم به روز نمودن امکانات خدمات رفاهی واحدهای پذیرای تاکید کرد وگفت: مردم نیز می توانند وضعیت بهداشت و مشکلات واحدهای اقامتی و پذیرایی را به مراکز بهداشتی و گردشکیری ارایه دهند.
قبادی به پلمپ یک باغ خدمات رفاهی با دستور مراجع قضایی به دلیل رعایت نکردن موازین قانونی اشاره کرد و افزود: تمامی اماکن پذیرایی بویژه باغ های رفاهی ، اماکن اقامتی ملزم به رعایت قانون هستند و درصورت هرگونه قانون گریزی و شکایت مردمی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی افزود: در استان کهگیلویه وبویراحمد 5 هتل ، 5 واحد مهمانپذیر و شمار زیادی روستوران و واحدهای پذیرایی بین راهی وجود دارد.
کهگیلویه وبویراحمد با داشتن 283گردشگاه طبیعی یکی از قطب های سیاحتی جنوب کشور بویژه درفصل تابستان است.
671



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن