تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802933624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد مستضعفان باید به معنی واقعی در خدمت محرومان جامعه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دفتر مقام معظم رهبری؛ بنیاد مستضعفان باید به معنی واقعی در خدمت محرومان جامعه باشد تهران - ایرنا - رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنیاد مستضعفان و جانبازان با انجام محرومیت زدایی باید به عنوان یک نهاد واقعی در خدمت محرومان جامعه باشد.


حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس قبلی و جدید بنیاد مستضعفان و جانبازان، افزود: با اعمال مدیریت جهادی و استفاده از نیروهای ارزشی، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور باید در دستور کار این نهاد قرار گیرد.
وی اظهار داشت: پس از اینکه بنیاد مستضعفان در منطقه محرومی کارهای اساسی انجام داد و محرومیت را در این منطقه از بین برد، بلافاصله باید محرومیت زدایی را در منطقه ای دیگر آغاز کند.
وی با بیان اینکه در طول مدیریت رفیقدوست و فروزنده این نهاد با مدیریت جهادی و به خوبی اداره شده است، گفت: انتظار این است که بنیاد از یک بنگاه اقتصادی، به جایگاه بنیاد مستضعفان واقعی ارتقا یابد تا به معنای واقعی در خدمت مستضعفان قرار گیرد.
به گفته رییس دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد حق دارد برای مستضعفان جامعه دایما هزینه کند، هرچند که درآمدزایی بنیاد نیز می تواند در افزایش کمک به مستضعفان جامعه نیز بسیار تاثیرگذار باشد.
وی از خدمات 15 سال گذشته فروزنده بر بنیاد مستضعفان قدردانی کرد و اظهار داشت: با حکم مقام معظم رهبری امروز فردی در راس این نهاد قرار گرفته که خود سابقه زیادی از بنیاد دارد و به معنای واقعی مقلد امام و آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
محمدی گلپایگانی یادآور شد: فروزنده در زمانی که ریاست بنیاد مستضعفان را برعهده داشت، ویژگی های زیادی داشته به طوری که در این مدت به هیچ توصیه ای توجه نکرده و همواره به دنبال تحقق اهداف عالی این نهاد بوده است.
رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مراسم معارفه و تودیع برای دو چهره شناخته شده انقلاب معنایی ندارد زیرا همه روسای بنیاد به دنبال خدمت بودند به طوری که درآمد یک و نیم میلیارد تومانی بنیاد در زمان رفقیدوست به 60 تا 70 میلیارد تومان افزایش یافت و با آمدن فروزنده به بنیاد و مدیریت جهادی بر آن نهاد، بنیاد مستضعفان به جایگاه والایی رسید.
یادآور می شود در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد مستضعفان وزرای جهاد کشاورزی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران، دستیار ویژه رییس جمهور و استاندار تهران نیز حضور داشتند.
اقتصام(3)1108**1558



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن