تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلق حماسه روز جهاني قدس نشان از درايت و ولايت پذيري مردم کرمانشاه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۶ب.ظ)
پيام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه؛ خلق حماسه روز جهاني قدس نشان از درايت و ولايت پذيري مردم کرمانشاه دارد نماينده ولي فقيه در استان و استاندار کرمانشاه با صدور پيام مشترکي از مردم استان بخاطر حضور باشکوه در مراسم روز جهاني قدس تقدير و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ آيت الله مصطفي علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مهندس ابراهيم رضايي بابادي استاندار کرمانشاه در اين پيام خطاب به مردم استان کرمانشاه آورده اند:
بسم الله الرحمن الرحيم
مردم بصير و هميشه در صحنه استان کرمانشاه اين بار نيز با حضور باشکوه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن اعلام حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم مظلوم فلسطين و غزه فرياد خود را در محکوميت اعمال وحشيانه رژيم صهيونيستي در کشتار کودکان، زنان و مردم بي دفاع غزه، همزمان با امت اسلامي به گوش جهانيان رساندند.
شما مردم مومن و ولايي استان کرمانشاه در کنار ملت بزرگ ايران و مسلمانان جهان، نشان داديد که با آگاهي و بصيرت براي دفاع از اسلام و همه مسلمانان خصوصاً ملت مظلوم فلسطين آماده هستيد و نابودي اسراييل جنايتکار و آمريکا را يک صدا فرياد زديد.
بي شک خلق اين حماسه بزرگ که نشان از درايت و ولايت پذيري شما مردم استان کرمانشاه دارد، مستحق تقدير و تشکر است چرا که با حضور گسترده و بي نظير خود عظمت اسلام و امت اسلامي را به رخ جهانيان کشانديد و مايه نااميدي و ترس دشمنان شديد.
لذا از همه امت اسلامي خصوصاً مردم مومن و با بصيرت استان کرمانشاه که هر جا لازم بوده در دفاع از نظام، اسلام و مسلمانان حضور داشته ايد تقدير مي نماييم و از خداوند متعال نزول برکات را براي آنها خواستاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن