تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر آیت الله عزیزالله عطارد در بهشت زهرا (س) تطهیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیکر آیت الله عزیزالله عطارد در بهشت زهرا (س) تطهیر شد شهرری - ایرنا - پیکر مرحوم آیت الله عطاردی قوچانی در بهشت زهرا (س) شست وشو داده شد تا پس از تشییع برای دفن به مشهد مقدس انتقال داده شود.


استاد آیت الله حاج شیخ عزیزالله عطاردی قوچانی جمعه شب در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران دارفانی را وداع گفت.
ایشان پنجم آذر ماه 1307هجری شمسی در روستای ˈبیگلرˈ از توابع شهرستان قوچان به دنیا آمد.
آیت الله عطاردی قوچانی چهره ماندگار و استاد برگزیده اخلاق و نویسنده بیش از یکصد جلد کتاب و مجموعه 70 جلدی مسانید اهل بیت (ع) است.
نخستین کار منتشر شده وی استخراج غلطنامه فروع کافی است که در سال 1334 منتشر شد، وی در سال 1342 ایران را به مقصد نجف اشرف ترک کرد و در آن سامان با علامه امینی صاحب کتاب ˈالغدیرˈ آشنا شد.
از خصایص اخلاقی و علمی استاد عطاردی می توان به سخت کوشی، استفاده از فرصت ها، سفرهای فراوان و آشنایی با شخصیت های علمی و کتاب خانه های معتبر جهان، مطالعات میدانی، استقلال و خوداتکایی وی اشاره کرد.
کارهای علمی چاپ شده استاد عطاردی، از نظر موضوعی به سه حوزه: حدیث، تاریخ و جغرافیا و ادبیات تعلق دارد.
این عالم ربانی پس از تحمل چند سال بیماری ناشی از نارسایی کلیه عصر جمعه سوم مرداد ماه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران چشم از جهان فرو بست.
پیکر آن استاد فقید ساعت 17 امروز شنبه در تهران از مرکز فرهنگ خراسان که خود موسس آن بود واقع در شمیران، خیابان دربند تشییع و فردا یکشنبه نیز ساعت 9 صبح از مقابل مهدیه مشهد به طرف حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع خواهد شد.
تهرام 687/1724**1565



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن