تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813031124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای سیاسی، امنیتی آرام و قابل قبولی در استان حاکم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه کوار: فضای سیاسی، امنیتی آرام و قابل قبولی در استان حاکم است خبرگزاری پانا: حجت الاسلام آقایی گفت: استاندار فارس در سطح مدیریتی استان از توان نیروهای جوان شهرستان کوار استفاده کند.
۱۳۹۳ شنبه ۴ مرداد ساعت 11:44



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام آقایی در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی مشترک استان و شهرستان کوار با اشاره به همدلی و هماهنگی ایجاد شده در این شهرستان اظهارداشت: در شهرستان کوار آرامش و همدلی خوبی بین مسئولان و مردم وجود دارد.
امام جمعه کوار افزود: مشکلات مطرح شده از سوی مردم نظیر اجرای ساخت سد میرزای شیرازی ، کمربندی و ساخت بیمارستان در استقبال از استاندار دغدغه های شخصی و محلی نبوده است.
وی گفت: فضای سیاسی، امنیتی آرام و قابل قبولی در استان حاکم است.
امام جمعه کوار افزود: با حضور فرماندار قوی، جوان و باانگیزه در شهرستان امیدوارم قدم های خوبی در شهرستان برداشته شود.
وی گفت: از استاندار تقاضا داریم در سطح مدیریتی استان هم از توان نیروهای جوان شهرستان استفاده شود.
در ادامه داریوش اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته ساخت سد میرزای شیرازی که خواسته عمومی مردم  می باشد افزود: اهمیت وارزش این سد برای شهرستان واستان و شهرستان های همجوار سودمند می باشد.
اسماعیلی با اشاره به مجتمع فولاد پاسارگاد شهرستان کوار بیان داشت: اهمیت این کارخانه در مقیاس شهرستان کوار نیست آبروی استان فارس بوده باید بعنوان یک موفقیت بخش خصوصی آن را معرفی کنیم.
وی گفت: واگذاری معدن به این پروژه در حال پیگیری است و ما با تمام توان حمایت خواهیم کرد.
نماینده مردم در مجلس به مشکلات شهرستان، جاده روستای قنات دهداری ،گلزار شهدای شهرستان، تامین سوخت کوره داران،آب شرب شهر کوار وطسوج ، پست برق طسوج اشاره کردند.
خبرنگار : محمد مهدی منوچهری
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن