تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسری اعتبار طرح های صنعتی پارسال محقق نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان: کسری اعتبار طرح های صنعتی پارسال محقق نشده است زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کسری اعتبار طرح های صنعتی دارای پیشرفت بیش از 40 درصد در سال گذشته محقق نشده است.


سعید سیاری روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: در این زمینه حتی پروژه های دارای پیشرفت بیش از 75 درصد نیز توفیقی حاصل نکرده اند.
وی یادآورشد: برای تداوم امر سرمایه گذاری و جلوگیری از ایجاد وقفه در آن و تسریع در بهره برداری از طرح های نیمه تمام، تامین اعتبارات مورد نیاز ضروری است.
سیاری اظهار کرد: عدم واگذاری زمین های منابع طبیعی به متقاضیان سرمایه گذاری بر اساس توافق جدید و تحویل اجاره ای 99 ساله، در عمل واحدهای تولیدی را در ارایه وثیقه های بانکی برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه خواهد کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به دلیل آنکه سند قطعی صادر نمی شود، امکان ترهین توسط بانک وجود ندارد و مجری طرح نمی تواند محل اجرای طرح را به عنوان وثیقه به بانک ارایه کند و ملزم به تامین وثیقه هایی خارج از طرح خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه حداقل برای بخش صنعت، ترتیبی باید اتخاذ شود که بر اساس برنامه زمانبندی اجرای طرح و فازبندی مشخص شده، برای محل در حال احداث زیر بناها سند قطعی صادر و برای سایر زمین های بلا استفاده و مد نظر برای طرح توسعه همچنان واگذاری به صورت اجاره ای باشد.
سیاری ادامه داد: بدین وسیله استفاده بهینه از زمین های موجود به عمل می آید و مشکل وثیقه مورد نظر بانک ها نیز مرتفع خواهد شد.
7319/596



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن