تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799159499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس نقاب نفاق از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس نقاب نفاق از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت رودان- ایرنا- امام جمعه رودان با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه، وحشیانه و بی رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه، گفت: جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس، نقاب نفاق و تزویر از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت و ماهیت پلید و واقعی آنان را به همگان نشان داد.


به گزارش جمعه ایرنا حجت الاسلام مهدی تاج زاد با انتقاد از مدعیان دروغین حقوق بشر افزود: امروز بر همگان روشن و آشکار شده که مدعیان دروغین حقوق بشر چه ماهیت و چهره منافقانه ای دارند، آن هایی که دم از حقوق بشر می زنند کجا هستند که جنایات و وحشی گری های اشغالگران در فلسطین و نوار غزه را ببینند.
وی ادامه داد: آمریکایی که با بی حیایی ادعای حمایت از حقوق بشر دارد، کجاست تا ببیند مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه چه لحظات سرشار از درد و اندوه را سپری می کنند.
تاج زاد بیان کرد: امروز رژیم خوار، ذلیل و اشغالگر قدس به کشتار عمومی مردم بویژه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع دست زده، با وقاحت و بی شرمی و به بهانه واهی و دروغینی که بیمارستان ها به پایگاه و سنگر مقاومت تبدیل شده، به بیمارستان ها حمله می کند و همه چیز را با خاک یکسان می کند.
وی اضافه کرد: این ادعای دروغین موجب خنده همگان حتی خود غربی ها نیز شده و آنان به این ادعای صهیونیست ها می خندند.
حجت الاسلام تاج زاد با انتقاد شدید از دبیر کل سازمان ملل، بیان کرد: در حالیکه رژیم اشغالگر قدس جنگ را آغاز کرده و به کشتار مردم دست زده، دبیر کل مفلوک سازمان ملل از فلسطینی ها خواسته دست از خشونت بردارند و حق اسرائیل را به رسمیت بشناسد.
وی با بیان اینکه خونریزی و نسل کشی ریشه در ذات صهیونیست دارد، حمایت از ظلم و نسل کشی را خیانت و جنایتی نابخشودنی دانست.
تاج زاد بر مقاومت مردم مظلوم فلسطین درود فرستاد و اظهار کرد: در تمام این روزها که رژیم اشغالگر قدس با بی رحمی و شقاوت نوار غزه را مورد حمله و آماج قرار داده، مردمانی با اعتقاد و ایمانی راسخ به خداوند، اسلام و قرآن، مردانه تا پای جان ایستاده اند و حملات سپاه کفر را در هم شکسته اند.
وی ادامه داد: 66 سال است که رژیم صهیونیستی خاک و سرزمین مقدس فلسطین را اشغال کرده و با شکنجه و قتل عام این مردم مظلوم، آنان را از خانه و کاشانه خود بیرون می کنند.
حجت الاسلام تاج زاد با بیان اینکه حمایت و دفاع از قدس و فلسطین از آرمان های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ماهیت وجودی خود، اسلام و قرآن همواره از حقوق مادی و معنوی تمامی مسلمانان و ملل آزادیخواه جهان دفاع و حمایت کرده است.
وی حمایت از مستضفعان و مظلومان را وظیفه همگان دانست و افزود: طبق اسلام و قرآن، مبارزه با ظلم و دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان وظیفه و تکلیف تمامی مسلمانان است، از اینرو انقلاب اسلامی ایران با توجه به ماهیت وجودی خود از مردم فلسطین دفاع می کند.
تاج زاد تقدس سرزمین فلسطین و وجود مسجدالاقصی را یکی دیگر از دلایل حمایت و دفاع ایران اسلامی از فلسطین و قدس شریف برشمرد.
وی تنها راه نجات فلسطین و مسلمانان را نابودی رژیم منحوس صهیونیستی دانست و با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی این رژیم جعلی باید همچنان بر زبان مسلمانان جاری بماند، بیان کرد: تا زمانی که اسرائیل نابود نشود، اوضاع مسلمانان و فلسطینیان همین خواهد بود.
تاج زاد در پایان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: راهپیمایی مردم مسلمان و روزه دار رودان در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حالی از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز شد که مردم به میدان نبرد با اسرائیل غاصب آمدند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات و وحشی گری های این رژیم غاصب سفاک در فلسطین و نوار غزه را به شدت محکوم کردند. ک/3
7196/668



03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن