تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802714981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گیلانغرب: روز قدس روز فریاد بر سر مدعیان دروغین حقوق بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه گیلانغرب: روز قدس روز فریاد بر سر مدعیان دروغین حقوق بشر است قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه گیلانغرب گفت: روز قدس، روز فریاد بر سر مدعیان دروغین حقوق بشر و روز نشان‏ دادن چهره واقعی حامیان استکباری اسراییل بویژه آمریکای جهان‏خوار به مردم دنیا است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدطاها مهریˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب افزود: اولین دغدغه امام خمینی(ره) در باب جهان اسلام مساله فلسطین بود که پس از پیروزی انقلاب بسرعت جای خود را در امت امام (ره) پیدا کرد و با اقبال توده‏ های مردم مسلمان و مظلوم جهان رسمیت یافت.
وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صدای انفجارهای پیاپی در باریکه غزه تاکنون نتوانسته گوش سنگین مدعیان جهانی حقوق بشر را متوجه خود کند.
وی تاکید کرد: امروز در جهان جنگ و خونریزی با نام رژیم صهیونیستی گره خورده و گویا مفهوم دیگری غیر از جنایت و نسل‏ کشی در قاموس این رژیم سفاک و ضد بشری وجود ندارد.
مهری گفت: از سال 2008 تاکنون، نوار غزه سه ‏بار آماج حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته و هر بار سیبل و هدف اصلی آنان، ساقط کردن حماس و خلع سلاح آن بوده اما آنچه در صحنه جنگ و جنایت جریان یافته، قتل‏ عام مردم بی ‏دفاع و مظلوم بوده است.
خطیب جمعه گیلانغرب اظهار کرد: این حقیقت، گواه آن است که رژیم اسراییل نتوانسته است به اهداف مشخص خود دست یابد و تنها با درنده‏ خویی، مردم عادی را بویژه در دل سحر و پای سفره سحری هدف تسلیحات ممنوعه قرار می‏دهد.
وی یادآور شد: آنچه در صحنه جنگ به ‏ویژه در تحمیل تلفاتی کم ‏سابقه و بلکه بی ‏سابقه به مهاجمان اسراییلی وارد شده، نشان از عظمت مقاومت فلسطین دارد که به ‏حق تاکنون رعب و وحشت را در جای جای مناطق اشغالی و بلکه در دل نیروهای نظامی اسراییل به ارمغان آورده است.
وی خاطر نشان کرد: از جمله برکات حمله اسراییل به نوار غزه، رسوایی پرورش‏ یافتگان پادگان های نظامی رژیم جعلی صهیونیست است که این روزها، در مقام خوش‏ خدمتی به این غده سرطانی، سرگرم فتنه ‏گری در عراق و سوریه هستند و منافقانه و مرموزانه ادعای خلافت اسلامی دارند.
مهری افزود: قدرت مردم‏سالاری دینی و دمکراسی و اراده ملی مردم عراق و سوریه به جرم بیداری و استقلال و دمکراسی واقعی آماج توطئه ‏ها و تهاجمات تروریست‏های پرورش‏ یافته استکبار و صهیونیست قرار گرفته است.
به گفته وی، راستی چه کسی است که نداند صحنه ‏گردانان اصلی فتنه عراق، سه ضلع آمریکا، انگلیس و اسراییل در سطح بین ‏الملل و نوکران استکبار در منطقه یعنی عربستان، قطر و اردن هستند که البته با جهالت، خیانت و فتنه‏ گری عمله آنها یعنی گروهک‏های تروریستی تکفیری - بعثی و داعشی دنبال می‏شود.
وی اضافه کرد: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امروز در روز جهانی قدس پاسخ قاطع و دندان ‏شکنی به عوامل خونریزی و فتنه چه در عراق و سوریه و چه در نوار غزه دادند و همواره وحدت اسلامی و مقاومت را بعنوان تنها راه نجات امت اسلام از بحران های بوجودآمده فریاد زدند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نمایندگان تشکل ها و گروهای دانشجویی اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودندˈ تنها راه علاج، نابودی رژیم صهیونیستی است، راهکار نابودی رژیم صهیونیستی برگزاری رفراندوم است و مقاومت مسلحانه و قاطع تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است ،مقاومت مسلحانه باید در کرانه باختری گسترش یابد، حمایت وقیحانه آمریکا باید در شناخت و برخورد ما اثر بگذاردˈ.
مهری تصریح کرد: شعارهای ضد آمریکایی، ضد غربی و ضد استکباری که در امروز کشور شنیده می شود ناظر به حقیقت و واقعیت وجودی آمریکا است اما برخی به غلط تصور می کنند که این شعارها، کاری تعصب آمیز و بدون منطق فکری است.
وی با اشاره سالروز اقامه اولین نمازجمعه در تهران به امامت مرحوم آیت ‏الله طالقانی(ره) در 5 مردادماه (1358 ه.ش) و روز نماز جمعه گفت: نماز جمعه مرکز بصیرت و آگاهی و شجاعت و نصیحت و امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری است.
وی تاکید کرد: در فتنه ‏های گذشته و در زمان‏هایی که نیاز به بصیرت فوق‏العاده بوده، نماز جمعه یکی از بهترین منادیان بصیرت و تقوا و نمادی برای یک جامعه دینی است و باید به ‏صراحت گفت نماز جمعه حافظ مصالح دین و دنیای جامعه اسلامی است.
مهری فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز عملیات افتخارآمیز مرصاد (1367ه.ش) را تبریک گفت و اظهار کرد: شش روز پس از قبول قطعنامه توسط ایران و در شرایطی که نیروهای عراقی با زیر پا گذاشتن توافقات 598 دوباره به مرزهای کشورمان حمله کردند، سازمان منافقین عملیاتی با نام فروغ جاویدان را آغاز کرد.
امام جمعه گیلانغرب افزود: شکست در عملیات فروغ، باعث شکسته شدن ابهت پوشالی رجوی و سران منافقین کوردل در ذهن تعداد زیادی از نیروها و بدنبال آن ریزش در سازمان گردید بطوریکه تعداد کثیری از اعضا و هواداران سازمان از آن جدا شدند و یکبار دیگر پیروزی جبهه حق بر باطل و نفاق رقم خورد.
7398/712

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن