تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهیاری ها می توانند تعاونی های روستایی رابرای درآمدزایی فعال کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار بندرعباس: دهیاری ها می توانند تعاونی های روستایی رابرای درآمدزایی فعال کنند بندرعباس- ایرنا- فرماندار بندرعباس با اشاره به اهمیت تشکیل تعاونی های روستایی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی روستاها، گفت: دهیاری ها با فعال سازی تعاونی های روستایی درآمدزایی مناسبی را عاید روستاها کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈاحمد مرادیˈ روز جمعه در جلسه توجیهی تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمرانی و فعال سازی تعاونی دهیاری های بخش فین بندرعباس، اظهار داشت: تعاونی ها در اشتغالزایی جوانان تحصیل کرده و افراد جویای کار نقش مؤثری ایفا می کنند و باید از همه امکانات برای فعال سازی آنها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه مهمترین مزایای تشکیل تعاونی خرد جمعی می باشد که ضریب اشتباهات را کاهش می دهد، تصریح کرد: شکوفایی و احیای تعاونی ها موجب رونق اقتصادی در روستاها می شود.
مرادی با بیان اینکه باید فرهنگ تعاون در جامعه نهادینه شود، افزود: تعاونی ها موجب ایجاد فرصت های شغلی، افزایش تولید و تجمیع خرده سرمایه های مردم می شوند.
وی ارتقاء سطح بهره وری منابع و امکانات دهیاری ها ، ارائه خدمات پشتیبانی و فنی به دهیاری ها ، انجام فعالیتهای اقتصادی درآمدزا ، ایجاد اشتغال در روستاها را از جمله اهداف تشکیل تعاونی های روستایی عنوان کرد.
فرماندار بندرعباس دهیاری ها را بازوان توانمند دولت در روستاها دانست و گفت: دهیاری ها به عنوان عامل اجرایی روستاها از اختیارات و وظایف متعدد و متنوعی برخوردار هستند که اجرای آنها مستلزم بکارگیری منابع و تجهیزات مختلف و نیروی انسانی مناسب است .ک/3
7198/668

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن