تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804091208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست استکبار جهانی، با وجود تمام توطئه ها حتمی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت الاسلام سعیدی در جمع راهپیمایان ارومیه ای: شکست استکبار جهانی، با وجود تمام توطئه ها حتمی است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیروزی با حق است و شکست استکبار جهانی، با وجود تمام توطئه ها حتمی است.
۱۳۹۳ جمعه ۳ مرداد ساعت 18:03



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع راهپیمایان روزه دار روز جهانی قدس در ارومیه که با حضور پرشور مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، افزود: اگر به تاریخچه منحوس رژیم اشغالگر قدس در هفت دهه گذشته توجه کنیم متوجه می شویم که پیش از وقوع انقلاب اسلامی، این رژیم در تمام عملیات ها پیروز بوده ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در عملیات های خود با شکست مواجه شده و نتوانسته است به اهداف خود دست یابد.  
وی اضافه کرد: این امر نشان می دهد که تاثیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ایجاد روحیه پیروزی در بین مسلمانان و راه اندازی گروههای مبارز و مدافع اسلام ناب در منطقه برای مقابله با رژیم صهیونیستی بسیار بارز و آشکار است.
 
وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) پرچم مقابله با توطئه های دشمنان اسلام را برافراشته کردند و هیچ وجدان آگاهی نمی تواند نقش امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در مقابله با توطئه های غرب، آمریکا و اسراییل در منطقه و جهان انکار کند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی فراموش نشدنی در مقابله با زیاده خواهی های غرب و شرق عنوان کرد و ادامه داد: روز جهانی قدس و حضور پرشور مردم مسلمان ایران و جهان در راهپیمایی های میلیونی بر علیه رژیم اشغالگر قدس نیز حاصل این پیروزی شکوهمند و درایت امام خمینی (ره) است که امروز ثمره آن را در تمام دنیا مشاهده می کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه حضور پرشور مردم روزه دار در راهپیمایی عظیم روز قدس نشان دهنده جهاد مردم ایران و مسلمانان جهان در مقابل کفر، شرک، نفاق و استعمار است گفت: باید قدردان مردم مسلمان، مومن و انقلابی و آزاده ایران و جهان باشیم که در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و مقابله با غده سرطانی به نام اسراییل، با این شور زیاد حاضر شده اند.
 
وی در ادامه به توطئه های بی شمار دشمنان برای تسلط بر منطقه خاورمیانه پرداخت و افزود: در اختیار داشتن ذخایر ارزشمند موجود در این منطقه، مقابله با خیزش های اسلامی و همچنین نقش پررنگ انقلاب اسلامی ایران، از اهداف مهم این سلطه جویی استکبار در خاورمیانه به شمار می روند.
 
وی اضافه کرد: بزرگترین نگرانی نظام سلطه و غرب، خیزش اسلامی و وحدت مسلمانان در این منطقه بود که آنها تمام سرمایه خود را بر این موضوع متمرکز کردند و در جهت تغییر جغرافیای سیاسی جهان اسلام، خاورمیانه و به تعبیری غرب آسیا برآمدند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: این توطئه غربی ها مبنی بر تغییر جغرافیای سیاسی جهان اسلام و خاورمیانه پیشینه ای طولانی و 150 ساله دارد که نشانه های آن تلاش مستمر و مداوم برای تجزیه کشورهای این منطقه، چهره سازی و رهبرسازی با استفاده از عناصر بومی نظیر فیصل در عراق، آتاتورک در ترکیه و رضاخان در ایران در سالهای دور است.
 
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: هنوز هم این چهره سازی ها از سوی غرب برای رسیدن به اهداف استکباری خود در خاورمیانه وجود دارد که می توان مسائل موجود در مصر را در این حیطه تصور کرد.
 
وی ایجاد اختلاف بین فرقه های اسلامی را از دیگر حربه های دشمنان و استکبار جهانی برای به دست آوردن خاورمیانه عنوان کرد و گفت: اختلاف افکنی در بین شیعه و سنی با تمام توان از سوی آنان صورت می گیرد و علاوه بر آن، در حال حاضر شاهد مذهب سازی و مسلک سازی از جمله وهابیت در عربستان و بهاییت در ایران از سوی آنان هستیم که بلاهای بسیاری را دامنگیر مسلمانان کرده است.
 
وی راه اندازی رژیمی غیر عربی، غیردینی، ضد دینی با گرایش ناسیونالیستی با عنوان ˈاسراییلˈ در خاورمیانه را یکی دیگر از حربه های استعمار در این منطقه برشمرد و افزود: علاوه بر این رژیم غاصب، برای جلوگیری از وحدت اسلامی در حال حاضر نیز فرقه آواره داعش تشکیل و راه اندازی شده که این فرقه را نیز می توان از مصادیق صهیونیسم در منطقه دانست.
 
وی بر ایجاد وحدت بیش از پیش در بین مسلمانان برای مقابله با فتنه ها و توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: پیروزی با حق است و شکست استکبار جهانی، با وجود تمام توطئه ها حتمی است.
 
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ارومیه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و مردم این شهر با سردادن شعارهای مختلف از جمله “مرگ بر اسراییل”،” مرگ بر آمریکا” و “ فلسطین پیروز است” حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین و غزه اعلام کرده و بر مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن