تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803275724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه قم:خاک مرگ بر سر سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری پاشیده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خطیب جمعه قم:خاک مرگ بر سر سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری پاشیده شده است قم ـ ایرنا ـ خطیب جمعه قم گفت:صهیونیست ها به راحتی مردم مظلوم و روزه دار غزه را به خاک و خون کشیده اند، درحالی که نهادهای بین المللی سکوت کرده و گویی بر سر سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری خاک مرگ پاشیده شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه زبان و قلم از بیان جنایات گسترده رژیم اشغالگر قدس عاجز است افزود: مساله قدس امری انسانی، و نه عربی است، و هیچ انسان مسوولی نباید نگرش مذهبی و سیاسی به آن داشته باشد.
وی با انتقاد شدید از مواضع برخی کشورهای مدعی عربی گفت: امروز شاهدیم که علمای وهابی که با فتاوای عجیب و مضحک خود زمینه کشتار مسلمانان سوریه و عراق را فراهم می کنند، در برابر این نسل کشی صهیونیست ها سکوت کرده اند.
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: فرقه انحرافی داعش نیز با صهیونیست ها هم آوا شده و ضمن اعلام حرام بودن حضور در راهپیمایی روز قدس، در مناطق مدنظر و مورد طمع رژیم صهیونیستی آشوب و ناامنی ایجاد کرده، و زمینه سوء استفاده این رژیم را از این التهاب فراهم کرده اند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان بر نابودی صهیونیسم تاکید داشتند افزود: راه حل اساسی و همیشگی حل معضل ناامنی در منطقه، نابودی رژیم غاضب صهیونیستی است.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، روز قدس را روز مانور امت اسلامی، در غیاب جدیت و غفلت دولت های اسلامی بر ضد رژیم صهیونیستی ذکر کرد و گفت: این روز بزرگ از سوی حضرت امام(ره) با هدف استکبار ستیزی و فریاد مسلمانان و آزادیخواهان بر سر رژیم اشغالگر قدس نامگذاری شد.
وی ، همچنین با اشاره به تاریخچه صهیونیسم و جنایات بنی اسراییل بر ضد انبیای الهی افزود: خداوند به وسیله حضرت موسی(ع) بنی اسراییل را از ظلم فرعون نجات داد اما آنان ناسپاسی کرده و مشرک شدند.
وی گفت: بنی اسراییل همواره در این خیال بود که خداوند به دلیل نژاد به آنان برتری داده، و امروز نیز صهیونیسم همان خیالات واهی را دارد، و خود را نژاد برتر انسانی و برگزیده خدا می داند؛ و مستند به همین باور این فجایع را رقم می زند.
وی افزود: بنی اسراییل مستند به همین باور، 40 پیامبر الهی را در یک روز و پیش از طلوع آفتاب کشتند، و امروز نیز با ادامه همان تفکر مثل آب خوردن مسلمانان و زنان و کودکان غزه را می کشند.
حجت الاسلام سعیدی گفت: خداوند به سبب ناسپاسی بنی اسراییل داغ ننگ خود را بر پیشانی آنان گذاشت، و لطف و نعمات خود را از آنان گرفت و در قرآن فرمود یهودیان دشمن ترین افراد نسبت به مومنان هستند همانطور که شیطان را به دلیل تکبر از درگاه خود راند. ک/2
569 / 553/640

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن