تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798368110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت اسلامی، وحشت را بر غاصبان فلسطین تحمیل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا: مقاومت اسلامی، وحشت را بر غاصبان فلسطین تحمیل کرده است مشهد - ایرنا - دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: مقاومت اسلامی فلسطین وحشت را بر ساکنان سرزمین های اشغالی تحمیل و موازنه قدرت را به موازنه وحشت تبدیل کرده است.


به گزارش ایرنا ، سر لشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی افزود: قدرت موشک های گردان های عزالدین قسام نشان داد که هیچ نقطه ای در سرزمین های اشغالی وجود ندارد که در تیررس سلاح های مقاومت اسلامی فلسطین نباشد.
وی گفت:عدم کارآیی سیستم دفاع موشکی به اصطلاح ˈ گنبد آهنین ˈ اسرائیل نیز در شکست هیمنه این رژیم غاصب نقش به سزایی ایفا کرد.
او افزود: اکنون ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین از ترس موشک های ˈ قسامˈ به پناهگاه ها روی آورده اند و همه امور عادی زندگی شان تعطیل شده و زندگی راحتی که توسط سران رژیم صهیونیستی به این مهاجران وعده داده شده بود به خیال و توهم تبدیل شده است.
وی گفت:در حال حاضر ارتش اسرائیل به خاطر ناتوانی در تامین امنیت ساکنان مناطق اشغالی فلسطین به بزرگترین دروغگویان جهان تبدیل و سیر مهاجرت معکوس و فرار از اسرائیل آغاز شده است.
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود:واقعیت های سیاسی، نظامی و میدانی در نبرد اخیر صهیونیست ها با فلسطینی ها در غزه نشان دهنده خشم و تنفر یک میلیارد و 600 میلیون مسلمان و افکار عمومی جهانیان از جنایات صهیونیست هاست.
سرلشگر صفوی با اشاره به واکنش گسترده جهانی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در جهان ،گفت:این واکنش برای سران این رژیم یک واقعیت تلخ است و همین واکنش نشان می دهد که سران رژیم صهیونیستی در حمله به غزه فاقد عقل استراتژیک بوده اند و هم اکنون با واکنش افکار عمومی آزادیخواهان جهان، تیر خلاص به مغز این رژیم شلیک شده است.
وی با تشریح مولفه های قدرت نوظهور جهان اسلام به مرکزیت نظام جمهوری اسلامی در روابط بین الملل، افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی، جمعیت قابل توجه، در اختیار داشتن ذخایر عمده نفت و گاز جهانی و نیاز آمریکا و سایر قدرت ها به این ذخایر، در کنترل داشتن نقاط استراتژیک جهان مانند تنگه هرمز و باب المندب و کانال سوئز از جمله این مولفه هاست.
او افزود:این عوامل می تواند مسلمانان را به قطب بزرگ قدرت جهانی تبدیل کند و لذا صهیونیست ها از شکل گیری این قدرت جدید نگرانند و لشگرکشی آمریکا به افغانستان و عراق و فروش بیش از 100 میلیارد دلار سلاح به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خود شاهدی بر این نگرانی هاست.
وی گفت:به خاطر همین نگرانی ها طرح بزرگی توسط غربی ها و کشورهای وابسته عرب شروع شد که با ایجاد تفرقه، جنگ را به کشورهای اسلامی بکشانند و تسلط خود را بر کشورهای عربی و اسلامی ادامه بدهند.
او افزود:آنها برای ادامه غارت منابع مسلمین و حفظ حاکمان دیکتاتور و سر سپرده خود و مقابله با بیداری اسلامی و پاتک به آن، توطئه جدیدی با پول کشورهای عربی و فکر و سیاست آمریکایی در سوریه و مصر و عراق علیه شیعیان به راه انداختند.
وی گفت:ناگفته پیداست که راه اندازی ناامنی در کشورهای عربی- اسلامی برای بقا و امنیت اسرائیل چه میزان مفید و سودمند است.
او افزود:از دیگر اهداف این طرح، تضعیف کشورها و دولتهای حامی محور مقاومت و نیز تضعیف یا نابودی گروههای جهادی فلسطینی و مقابله با نفوذ ایران در منطقه بود.
وی گفت: خوشبختانه با هدایت های رهبری هم اکنون قدرت و نفوذ سیاسی و معنوی ایران تا دریای مدیترانه کشیده شده، به طور مثال در عراق با زور و پول آمریکا صدامیان سرنگون شدند و یک دولت اسلامی شیعه در آن شکل گرفت.
او افزود:در سوریه نیز روسها به ایران اعلام کردند که با آمریکایی ها بر سر کنار گذاشتن بشار اسد از قدرت توافق کرده اند ولی وقتی ایران با این طرح مخالفت کرد این توطئه نیز خنثی شد.
وی تقویت گروههای جهادی فلسطینی بویژه در کرانه باختری رود اردن، افزایش همگرایی و وحدت میان ملت های اسلامی برای حمایت همه جانبه از قیام مردم فلسطین و آزادی قدس شریف را از جمله راهکارهای برخورد با رژیم صهیونیستی دانست.
وی نشان دادن خطر رژیم صهیونیستی به همه کشورهای اسلامی، بستن سفارتخانه های این رژیم در کشورهای اسلامی و قطع رابطه سیاسی با آن و تحریم کالاهای صادراتی رژیم غاصب صهیونیستی از دیگر راههای منزوی کردن رژیم اشغالگر قدس است.
رحیم صفوی گفت:مقابله با گروههای تروریستی تکفیری و سلفی از جمله سیاست های مقابله با رژیم صهیونیستی است چرا که صهیونیست ها بارها حمایت خود را از داعشی ها اعلام کرده اند و خلافت اسلامی گروه داعش در واقع خلافت صهیونیستی است و ما از ارتباطات آنها با اسرائیل و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خبر داریم.
وی با بیان اینکه تلاش آمریکا برای برهم زدن امنیت منطقه خاورمیانه در جهت امنیت سازی برای اسرائیل است، افزود:تروریست های تکفیری به نیابت از آمریکا و اسرائیل به مقابله با کشورهای اسلامی بر آمده اند و نابودی آنها در راستای مبارزه با اسرائیل است.
وی افزود:زمینه سازی برای ایجاد همه پرسی در فلسطین و بازگشت پنج میلیون آواره فلسطینی به وطنشان، سلب امنیت همه جانبه رژیم صهیونیستی به خصوص هدف قراردادن امنیت روحی، روانی اقتصادی و سیاسی آنها و بالا بردن هزینه های بقای این رژیم برای آمریکا می تواند از راههای مقابله با این رِژیم جعلی است.
وی تشکیل دادگاههایی برای رسیدگی به جنایات جنگی سران رژیم اسرائیل و تهاجم به منافع حیاتی آنها در فضای مجازی و ایجاد جنگ سایبری و جنگ نرم علیه این رژیم و اجبار صهیونیست ها به فرار و مهاجرت معکوس سرزمین فلسطین از دیگر راهکارهای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.
او گفت:ملت ایران به رغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملتی هوشمند است که محور افشاسازی جبهه صهیونیستی- غربی -عربی علیه ملت مظلوم فلسطین است.
وی افزود: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران اسلامی و 80 شهر جهان نشان می دهد که اتاقهای فکر و جاسوسی صهیونیستی-غربی- عربی با خطای استراتژیک مواجه شده اند و سرانجام تجاوز به غزه با مقاومت فلسطین به سرانجام شکست های جنگهای 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه محور مقاومت با دشمن صهیونیستی منجر خواهد شد.
وی تاکید کرد:وعده های قرآنی و فراگردهای عقلانی نشان می دهد که سرانجام این مبارزه نابودی رژیم جعلی اسرائیل و پیروزی ملت های منطقه است.
1922/659

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن