تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799233833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: وحدت مسلمانان تنها راه مقابله با استکبار جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس: وحدت مسلمانان تنها راه مقابله با استکبار جهانی است همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی مسلمانان تنها راه مقابله با استکبار جهانی و برون رفت از بحران موجود در منطقه است.


به گزارش ایرنا ˈامیر خجستهˈروز جمعه مصادف با روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان شهر همدان افزود: رژیم صهیونیستی اسراییل با جنایت های اخیر خود نشان داد که همواره از مسلمانان فلسطین ترس داشته و تنها به دنبال تنگ کردن عرصه بر این کشور است.
وی اظهار کرد: سکوت کشور های عربی و مجامع بین المللی یکی از سووال برانگیزترین موضوعات در این جنگ است که نشان از دخالت آنها در این جنایات دارد.
وی عنوان کرد: امروز نیروی های داعش بویژه در سوریه و عراق با نام اسلام و دین دست به آزار، اذیت و کشتار مسلمانان زده و هدف خود را برپایی یک کشور اسلامی می دانند در حالیکه خود زاییده تفکرات غلط آمریکا و اسراییل هستند.
خجسته ادامه داد: خوشبختانه کشور سوریه با همراهی ایران توانست مشکلات را پشت سر گذاشته و در جنگ پیروز شود که بشار اسد رمز این پیروزی را عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنوان کرده است.
نماینده مجلس اضافه کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و امنیت قرار داشته و نیروهای داعش نیز می دانند که در برابر نیروهای رزمنده و انقلابی ایران تاب نخواهند آورد.

*مسیر پیشرفت در استان همدان هموار شده است
نماینده مردم همدان و فامنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقیعت کنونی استان همدان ادامه داد: حضور نماینده ولی فقیه و مدیران کارآمد در استان مسیر پیشرفت استان را هموار کرده است.
وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان نیز با همدلی و وحدت پرداختن به مشکلات مردم و بیان آنها در نزد مدیران کشوری را وظیفه خود می دانند.
وی با بیان اینکه در سالجاری شش میلیارد ریال اعتبار ملی توسط نمایندگان مجلس برای استان جذب شده است، بیان کرد: 36 سال از عمر انقلاب می گذرد اما آنگونه که باید به مشکلات مردم همدان رسیدگی نشده است.
وی افزود: همدان در عرصه های مختلف مهجور مانده و آنگونه که باید به پیشرفت آن فکر نشده است اما هم اکنون با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی بسیاری از طرح هایی که موجب رونق اشتغال و سرمایه گذاری در استان می شود در دستور کار قرار گرفته است.
خجسته گفت: راه اندازی ایستگاه قطار، راه آهن و فرودگاه از مهمترین نیازهای استان بود که خوشبختانه بخش بزرگی از آن عملی شده و تنها راه آهن به علت تحریم ریل متوقف شده بود که با تهیه سه هزار تن ریل از سایر استان ها هم اکنون این طرح نیز در محله اجرا قرار دارد.
وی اضافه کرد: پرواز فرودگاه همدان نیز در فاز ملی و بین المللی راه اندازی شده و خوشبختانه از فرودگاه های خوب کشور به شمار می رود.
وی عنوان کرد: سد تالوار که از مهمترین نیاز های استان همدان است و قرار بود تا پایان سال 89 تکمیل شود تا سال 91 تنها 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که خوشبختانه با تزریق 570 میلیارد ریال اعتبار هم اکنون پیشرفت ان به 50 درصد رسیده است.
وی جذب سرمایه گذار را تنها راه نجات استان از رکود دانست و گفت: خوشبختانه رایزنی با 150 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری بویژه در منطقه اقتصادی جهان آباد انجام شده که با تحقق آنها اشتغال خوبی در استان ایجاد خواهد شد.
7530/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن