تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800224927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله ممدوحی:اتحاد مسلمانان جهان رژیم غاصب صهیونیستی را از پا در می آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob آیت الله ممدوحی:اتحاد مسلمانان جهان رژیم غاصب صهیونیستی را از پا در می آورد کرمانشاه - ایرنا - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بدون شک اتحاد، همبستگی و وحدت مسلمانان جهان، رژیم غاصب صهونیستی را از پا در خواهد آورد و از هستی ساقطشان می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈمحمدحسن ممدوحیˈ که به عنوان سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجد جامع کرمانشاه سخن می گفت، اظهار داشت: روز قدس را می توان روز اسلام نامید چرا که متعلق به تمام مسلمانان است.
وی با بیان اینکه زور و ظلم و غارت و تجاوز در هیچ زمانی پایدار و جوابگو نبوده است، گفت: بیش از 66 سال است که رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی سرزمین مردم فلسطین را اشغال و باعث آوارگی هزاران نفر از مردم آن شده اما باید این را بدانند روزی مجبور خواهند شد با خفت و خواری این سرزمین را به صاحبان اصلی آن تحویل دهند.
آیت الله ممدوحی ادامه داد: روز قدس نماد بیداری و وحدت اسلامی است و روزی است که وجدان های به خواب رفته غرب، نظاره گر شکوه و عظمت ملت های مسلمان از مردم سرزمینی است که به ناحق مورد ظلم و ستم و تعدی قرار گرفته اند.
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه، حضور آگاهانه مردم مسلمان جهان در صحنه دفاع و حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس را مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: هر قدر این حضور پرشور و فریادها رساتر باشد رژیم صهیونیستی به مرگ نزدیک تر خواهد شد.
وی همچنین به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: این جنایات وحشیانه در حالی صورت می گیرد که مدافعان به اصطلاح حقوق بشر فقط نظاره گر این جنایات هستند و حتی برخی از آن ها با بی شرمی تمام حملات وحشیانه آن ها را دفاع قلمداد کرده و آن را حق اسراییل جنایتکار می دانند.
آیت الله ممدوحی، سکوت مجامع بین المللی در قبال ددمنشی های رژیم جعلی اسراییل را تاسف بار خواند و گفت: آن هایی که امروز سکوت اختیار کرده اند اصلی ترین حامیان رژیم جعلی صهیونیست هستند.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور آگاهانه باعث قوت قلب مردم فلسطین و ساکنان نوار غزه شده و آن ها را برای مقاومت بیشتر تشویق می کند.
آیت الله ممدوحی در پایان گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به دشمنان ثابت کردند که مسلمانان هرگز از حقوق خود ذره ای کوتاه نمی آیند و با همه وجود در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
7458/567

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن