تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه،مسلمانان جهان را متاثر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه،مسلمانان جهان را متاثر کرده است همدان - ایرنا - فرماندار همدان گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان در نوار غزه همه مسلمانان جهان را متاثر کرده است.


به گزارش ایرنا ˈعلی تعالیˈ روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان همدان افزود: دشمنان و مستکبران جهان در روزهای اخیر به جنایات گسترده ای در کشورهای مسلمان پرداخته اند که با لطف خدا و دعاهای روزه داران، شر این دشمنان از سر مسلمانان جهان کوتاه خواهد شد.
وی اضافه کرد: جامعه اسلامی به ویژه کودکان و زنان در نقاط مختلف از جمله عراق و سوریه و نوار غزه درگیر حملات ددمنشانه دشمنان و تکفیری های جنایت کار هستند و این امر موجب خشم ، تنفر و انزجار همه مسلمان جهان شده است.
فرماندار همدان اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر شاهد سامان گیری وضعیت مسلمانان در نقاط مختلف جهان باشیم.
تعالی در ادامه ورود به حوزه اجتماعی به منظور رفع آسیب ها را نیازمند کار تخصصی توسط کارشناسان مرتبط دانست و گفت: از آنجا که مسایل و مشکلات اجتماعی متناسب با شرایط روز بسیار گسترده و پیچیده است لذا پرداختن به این مسایل، بسیار تخصصی است و باید در این حوزه از کارشناسان و اساتید علوم اجتماعی استفاده شود.
وی با بیان اینکه مهندسی اجتماعی غرب، کشور را مورد حمله قرار داده است اضافه کرد: این در حالی است که برخی از مسوولان در این زمینه برنامه خاصی ندارند و منفعلانه عمل می کنند.
تعالی اظهار کرد: شهر همدان دارای ظرفیت های معنوی بسیاری است و حضور گسترده مردم به ویژه طیف جوان در آیین های عزاداری شهادت امام علی (ع) و شب های قدر بیانگر این موضوع است.
وی افزود: با وجود ظرفیت های معنوی و مذهبی که در همدان وجود دارد می توان از این ظرفیت ها برای تقویت مسایل اجتماعی و فرهنگی بهره گرفت و جامعه را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کرد.
فرماندار همدان گفت: رهبر معظم انقلاب توجه و تاکید بسیاری بر توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی دارند و ورود ایشان به بحث فرهنگ بسیار دقیق و منطقی است.
تعالی اضافه کرد: آسیب وارد شدن به حوزه فرهنگ خسارت های جبران ناپذیری خواهد داشت و برای رفع این آسیب ها، همه نهادها و مسوولان باید ورود پیدا کنند.
وی اضافه کرد: برای کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان همدان چهار کمیته تخصصی شامل ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت و مناسبت ها ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب و رفاه و تامین اجتماعی تشکیل شده است.
سرپرست بهزیستی شهرستان همدان نیز در این نشست گفت: بهزیستی متولی و خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و با وجود مسوولیت های فراوان در این زمینه تنها مانده است.
ˈمحمد قیاسوندیˈ افزود: ایستگاه اصلی مرکز مداخله در بحران اجتماعی، فعالیت خود را از سال 78 آغاز کرده است که زیرمجموعه های آن شامل بازپروری ، خانه سلامت ، خانه اسکان و فوریت های اجتماعی آن در این شهرستان فعال است.
وی اضافه کرد: اورژانس فوریت های اجتماعی 123 در دو نوبت با 50 نیروی متخصص و آموزش دیده فعال است که در صورت تامین اعتبار و نیروی انسانی این خط به صورت 24 ساعته فعال خواهد شد.
به گفته وی آیین نامه خدمات فوریت های اجتماعی به دستگاه ها ارسال شده و مدیران ملزم شدند در این زمینه با بهزیستی همکاری کنند.
قیاسوند گفت: برای پیگیری بهتر امور باید شعبه ای ویژه و خاص برای رسیدگی به امور بهزیستی در دادگستری ایجاد شود که تاکنون این امر محقق نشده است.
اولین کارگروه فرهنگی و اجتماعی با دستور کار شناسایی آسیب های اجتماعی شهرستان همدان و تشکیل کمیته های مرتبط با این موضوع در سالن جلسات فرمانداری همدان تشکیل شد.
7523/576

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن