تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814216594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم اشغالگر قدس در تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام رحیمی:
رژیم اشغالگر قدس در تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین است
زنجان - خبرگزاری مهر: امام جمعه ابهر گفت: رژیم اشغالگر قدس در تلاش برای یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین در مقابل سکوت و بی توجهی محض مجامع جهانی حقوق بشر است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ابهر افزود: چه آنکه صدای انفجار های پیاپی در باریکه غزه تاکنون نتوانسته است گوش سنگین مدعیان جهانی حقوق بشر را متوجه خود کند. جنگ و خونریزی با نام رژیم  صهیونیستی گره خورده و گویا مفهوم دیگری غیر از جنایت و نسل کشی در قاموس این رژیم سفاک و ضد بشری وجود ندارد.

وی ادامه داد:  یهود یک آرمان غیر انسانی دارد  آنها شعارشان نیل تا فرات  است  به عقیده  آنها این حکومت جهانی یهودی همچون افعی بسیار بزرگی است که به قصد از بین بردن جهان حرکت کرده است می گویند دم این افعی در فلسطین با قی مانده و سر آن حرکت کرده است زمانی که تمام دنیا  نابود شود این افعی از جهانگردی ننگین خود باز می‌گردد. امام جمعه ابهرنجات قدس شریف از دست رژیم غاصب را نیازمند اقدام عملی و اتحاد همه جهان اسلام دانست و گفت: روز قدس، روز فریاد بر سر مدعیان دروغین حقوق بشر و روز نشان دادن چهره واقعی حامیان استکباری اسرائیل به ویژه آمریکای جهانخوار است. حجت الاسلام رحیمی افزود: ملت مسلمان و روزه دار ایران ،یهودی سازی سرزمین های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین که متاسفانه در سکوت و بی توجهی محض مجامع جهانی مدعی حقوق ملت ها و نیز برخی دولت های عربی،اسلامی منطقه پیگیری می شود را به شدت محکوم نموده و از سازمانها و نهاد های بین المللی و منطقه ای می خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطع و عملی مانع تداوم این توطئه خطرناک شوند.ئه خطرناک شوند.

امام جمعه ابهر  در ادامه به پنجم مرداد ماه  سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت اله طالقانی اشاره کرده و نماز جمعه را یک رسانه ای بزرگ دانست که با کمترین هزینه بیشترین خدمت را به بشریت ارائه می دهد و کارنامه آنها در این زمینه درخشان و بی نظیر است .

حجت الاسلام رحیمی  تصریح کرد: تریبونی که سفیران الهی از آن پایگاه با مردمان روبرو می شوند و سخن می گویند و حجاب و حفاظ و دیوارهای مصنوعی بین گوینده و شنونده وجود ندارد و به جرات می توان گفت این تریبون برای نظام اسلامی کم هزینه ترین و پرکار ترین است ،البته مظلومیت این رسانه و عدم توجه کافی به آن از سوی دست اندرکاران برنامه ریز کشور بر کسی پوشیده نیست . اما بیلان کاری آن بر همگان روشن و غیر قابل انکار است .

وی به برکات فعالیت چندین ساله نهاد نماز جمعه  در ابهر  اشاره کرد   و از مردم درخواست کرد کمک کنند این حوزه علمیه از غربت نجات پیدا کند.


۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن