تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیسم زاییده تفکرات انحرافی و غیر انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob صهیونیسم زاییده تفکرات انحرافی و غیر انسانی است سمیرم، اصفهان- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) سپاه تاکید کرد: صهیونیسم زاییده تفکر و خود برتر بینی انحرافی و غیر انسانی برخی یهودیان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محسن طالب پور در جمع راهپیمایان سمیرم در روز جهانی قدس با اشاره به محتوای کتاب «تلمود »بعنوان قانون اساسی صهیون افزود: این کتاب سرشار از نوشته های ضد بشری، نژادپرستانه و منحرف است.
وی خاطر نشان کرد: یهودیان واقعی در این دین 60 درصد از کل جامعه یهود را شامل می شوند و مابقی دست پرورده آمریکا و انگلیس بعنوان صهیونیست های تندرو و جنایتکار در منطقه خاورمیانه، اسراییل و ایالات متحده مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه طبق آموزه های کتاب تلمود اینها خودشان را فرزندان خدا می دانند و بقیه موجودات را انسان قلمداد نمی کنند، اظهار کرد: خطرناکترین نوشته این کتاب شیطانی این است که مال، جان و ناموس غیر یهود همه ملک یهود است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) سپاه با اشاره به سوء استفاده صهیونیست ها از هولوکاست اضافه کرد: سوزاندن پنج میلیون یهودی در قلب اروپا حتی اگر راست هم باشد هیچ ارتباطی به مسلمانان و فلسطین امروز ندارد.
وی خطرناکترین دشمنان اسلام و بشریت را یهودیان تندرو و صهیونیست ها عنوان کرد و افزود: برخی حرکت ها و اقدام های اینها بقدری وحشیانه است که یهودی های مستقل در قلب آمریکا و اروپا را هم وادار به تبری جستن و راهپیمایی علیه صهیونیست ها کرده است.
حجت الاسلام طالب پور با اشاره به آیه 82 سوره مائده و آزار و اذیت های یهودیان زمان پیامبر تصریح کرد: بخشی از این یهودیان به مراتب بدتر و فتنه جوتر از مشرکانند.
راهپیمایان سمیرمی بعد از پایان مراسم و قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر در نماز جمعه روز قدس شرکت کردند.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
7147/607

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن