تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد مرگ بر اسراییل، پاسخ یزدهای به جنایت صهیونیسها در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فریاد مرگ بر اسراییل، پاسخ یزدهای به جنایت صهیونیسها در غزه یزد - ایرنا - سیل خروشان مرم با فریاد مرگ بر اسراییل در کنار مشت های گره کرده در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هدیه مومنان روزه دار و ولایتمدار دارالعباده یزد به ملت مظلوم فلسطین و پاسخ مناسبی به جنایتهای دد منشانه صهیونیستها در غزه بود.


به گزارش ایرنا، این راهپیمایی حماسی، پرشورتر از سنوات گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و مردم فهیم و شجاع از میدان شهید آیت الله بهشتی (ره) یزد آغاز شد.
سپس راهپیمایان در حالی که با خود بنرها و پلاکاردهای مختلفی در اعلام همدردی با مردم فلسطین و همچنین محکومیت جنایات و کشتار مردم غزه حمل می کردند با عبور از خیابان های امام (ره) و قیام و همچنین میدان شهدا در مسجد ملا اسماعیل تجمع کردند.
تظاهرکنندگان روزه دار شهر یزد در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای حماسی و انقلابی خود از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار، جنایت اسراییل، جنایت آمریکاست و داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی حامیان جهانی و منطقه ای آنها اعلام کردند.
گزارش ایرنا حاکی است، پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان نیز در کنار خانواده ها یشان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته اند و با شعارهایشان با مردم مظلوم فلسطین بویژه غزه ابراز همدری می کنند.
همه آمده اند تا با گامهای استوارشان مرهمی بر دل زخم خورده مادران فلسطینی باشند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی و همپمانانش نشان دهند و حمایت قاطع خود را از مسلمانان ستمدیده غزه به نمایش بگذارند.
درحالی که هوا به شدت گرم و سوزان است لحظه به لحظه بر تعداد مردم اضافه شده و همانند سیلی خروشان در صفوف دشمن شکن جنایت های اسراییل غاصب را با فریاد های رسا مرگ بر اسراییل و آمریکا محکوم می کنند.
مردم مومن و وفادار به آرمانهای امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری با حضور مسوولانه و به یاد ماندنی خود برگ دیگری بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه کردند.
روز قدس اثر جاودانه امام (ره) برای دفاع از حق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است که با نگاه حکیمانه و امام گونه معمار کبیر انقلاب برای نجات این کشور مسلمان از چنگال رژیم غاصب وجعلی اسراییل نامگذاری شد.
بر پایی غرفه های نقاشی به حمایت از کودکان غزه که با استقبال کودکان و نوجوانان یزدی روبرو شد از دیگر برنامه های جانبی راهپیمایی روز جهانی قدس بود.
گزارش های خبرنگاران ایرنا حاکی است، در شهرهای دیگر استان نیز مردم مومن و روز ه دار در دفاع از کودکان فلسطینی و همنوایی با مادران داغدیده فلسطین بانگ مرگ بر اسراییل سر می دهند تا اندکی از آلام جانکاه مسلمانان غزه بکاهند.
همچنین در پایان راهپمیایی روز جهانی قدس در یزد و در مسجد ملااسماعیل، قطعنامه سراسری در قالب 10 بند قرائت که با فریاد تکبیر مردم تایید شد.
آیین روز جهانی قدس در 60 نقطه استان دار العباده یزد برگزار شد.
7536/616

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن