تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802745699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد خروشان مردم آذربایجان غربی در انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فریاد خروشان مردم آذربایجان غربی در انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ارومیه - ایرنا - مردم روزه دار و مومن آذربایجان غربی، همزمان با روز جهانی قدس در راهپیمایی باشکوه این روز، انزجار و نفرت خود را از جنایت های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، با صدای بلند فریاد زدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم نوعدوست، روزه دار و انقلابی شهرهای مختلف آذربایجان غربی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال همچون دیگر مناطق کشور، حضوری حماسی، پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خشم خود را از ددمنشی های رژیم صهیونیستی به ویژه در باریکه غزه به نمایش گذاشتند.
در این حضور پرشور که مردم روزه دار آذربایجان غربی از ساعت های نخستین امروز در آن شرکت داشتند، پیر و جوان و مرد و زن، همگام با همدیگر در صفوف فشرده بر آزادی قدس شریف و اضمحلال همیشگی رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.
مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو، اسرائیل ننگت باد - ننگت باد، قدس گره ک آزاد اولا، محو اولاسان آمریکا، محو اولاسان اسرائیل، فضای شهرهای مختلف آذربایجان غربی به ویژه ارومیه را پر کرده بود.
حال و هوای این روزهای غزه و شهادت صدها فلسطینی بی گناه در حملات شبانه روزی صهیونیست ها، روز قدس امسال آذربایجان غربی و ارومیه را به روزی خاص تبدیل کرده بود که وجود عکس هایی از کودکان شهید و به خاک و خون کشیده شده در دستان کودکان ارومیه ای و تصویر فرزندان شهید در آغوش پدران و مادران دلسوخته در بین پرچم های فلسطین و مقاومت، از جلوه های بارز این راهپیمایی بود.
مسئولان استانی اعم از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاههای اجرایی مختلف، فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی نیز در راهپیمایی روز قدس در پیشاپیش راهپیمایان روزه دار، حضور داشتند.
در کنار این مسئولان، حضور روحانیان اهل تشیع، تسنن و اقلیت های دینی در راهپیمایی روز قدس، دوشادوش یکدیگر بسیار قابل توجه بود و روحانیان اقلیت های مذهبی و دینی نیز از جنایت های روزافزون صهیونیست های غاصب در اراضی اشغالی به ویژه غزه ابراز تنفر کردند.
نکته حائز اهمیت در راهپیمایی امروز مردم ارومیه، هم پیمان دانستن گروهک تروریستی داعش و صهیونیست ها بود که این امر در شعارهای راهپیمایی نیز دیده می شد و از جمله شعارهای مردم ارومیه در این خصوص می توان به شعار ˈداعشی و اسراییل، متحد یکدیگرˈ اشاره کرد.
محمد میرزایی که به همراه فرزند نوجوان خود به راهپیمایی روز قدس آمده بود، همزمان با نشان دادن مشت های گره کرده خود در این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: جنایات بی حد و حصر صهیونیست های خونخوار در غزه، بسیار دلخراش و ناراحت کننده است و در این برهه تاریخی و حساس، وظیفه هر مسلمانی است که با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، خشم خود را از اسراییل جنایتکار نشان دهد.
وی حضور در راهپیمایی روز قدس را مهمترین راه برای ابراز تنفر مسلمانان در مقابل ددمنشی های صهیونیست ها عنوان کرد و افزود: احساس مسئولیت نسبت به بشریت و مسلمانان، وظیفه هر مسلمانی است و طبق آیات و روایات متعدد، باید این احساس مسئولیت در بیشترین حد خود در بین امت اسلامی وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: مشت های گره کرده، نشان دهنده وحدت و یکپارچگی آنان در مقابله با ددمنشی های رژیم سفاک صهیونیستی است که نباید از آن دریغ کنیم و باید در هر فرصت ممکن، این مشت ها را برای رهایی قدس شریف گره بزنیم.
این شهروند ارومیه ای با اشاره به حضور فرزند خود در راهپیمایی روز قدس، این عمل را برای انتقال فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم به نسل نوجوان و جوان اعلام کرد و ادامه داد: مبارزه با ظلم به ویژه ظالمان صهیونیست تا نابودی کامل این رژیم نژاد پرست ادامه دارد و فرزندان ما نیز باید ادامه دهنده راه این مبارزه باشند.
شبنم حسینی مقدم دانشجوی حاضر در این راهپیمایی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حمایت مردم ایران از ملت مظلوم و مستضعف فلسطین مایه خشم سردمداران کفر جهانی به ویژه صهیونیست های جنایتکار است.
وی اضافه کرد: ما ایرانیان به داشتن چنین نظامی افتخار می کنیم و امروز نیز برای دفاع از فلسطینیان و عمل به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری به راهپیمایی آمده ایم.
وی با تاکید بر تبعیت دانشجویان از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار کرد: شرایط فعلی فلسطین به ویژه غزه، وظیفه ما مسلمانان را بسیار سنگین تر کرده و ما برای عمل به همین وظیفه سنگین، در این راهپیمایی حاضر شده ایم.
این دانشجوی ارومیه ای گفت: آرزوی ما مسلمانان، نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیستی و بازگشت فلسطینیان به موطن خود با آرامش و آسایش است که امیدواریم روزی به این آرزو، دست یابیم.
صمد سهرابی جوان ارومیه ای نیز در جریان راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مردم ایران در 35 سال گذشته ثابت کرده اند یار و همراه ملت های مظلوم و بی دفاع بوده و لحظه ای از این دفاع بی پایان عقب نشینی نخواهند کرد و امروز نیز ما مسلمانان ارومیه ای، حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین به ویژه غزه که هدف حملات بی شرمانه و وحشیانه اسراییلی ها قرار گرفته اند، اعلام می داریم.
وی خطاب به کشورهای حامی رژیم نژادپرست صهیونیست به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی اظهار کرد: ظلم های این رژیم جعلی، دامن گیر خود آن و کشورهای مدافع آن خواهد شد که این امر باید دولت های طرفدار رژیم صهیونیستی را به خودآورد تا آنها دست از حمایت خود از ظلم و جور اسراییلی ها بکشند.
وی گفت: قطع سریع حملات صهیونیست ها در غزه و عمل به خواسته های انسانی مردم این منطقه در کنار احقاق حقوق مسلمانان فلسطینی از خواسته های راهپیمایان است که باید سردمداران ظلم و فساد در مقابل این خواسته ها سر خم کرده و آنها را قبول کنند.
این راهپیمایی سی و پنجمین راهپیمایی مردم ایران اسلامی در پی پیام تاریخی امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس بود که با شکوه بسیار برگزار شد.
امام خمینی (ره) در شانزدهم مردادماه سال 58، در پیام ویژه ای، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند و از آن روز تاکنون، فریادهای خشمناک مسلمانان و مردم آزاده جهان در این روز بر سر رژیم ظالم صهیونیستی فرود می آید.
گزارش از: صابر چهرقانی
8137/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن