تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813302039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غزه ؛ زیر آتش بی انقطاع صهیونیست ها انتظار همدلی و حمایت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دستیار ویژه رییس جمهوری: غزه ؛ زیر آتش بی انقطاع صهیونیست ها انتظار همدلی و حمایت دارد تهران بزرگ-ایرنا- دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهب گفت:اهالی غزه در زیر آتش مستقیم رژیم اشغالگر قدس، چشم انتظار همدلی و حمایت مسلمانان در قالب اجماع جهانی روز قدس هستند.


حجت الاسلام علی یونسی در جریان راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برکت روز جهانی قدس امروز که مردم غزه نیازمند حمایت و همدلی هستند بیش از هر وقت دیگر درک می شود.
وی عنوان کرد: اسرائیل به تنهایی نمی تواند کاری کند بلکه با کمک آمریکا و کشورهای غربی این جنایات را مرتکب می شود .
وی بیان کرد: آنگاه که حضرت امام خمینی (ره) هفته آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس تعیین کردند در وهله اول برای بسیاری اهمیت این روز معلوم نبود اما گذشت زمان و به خصوص این روزهای سخت نشان از ژرفای ابتکار و تفکر انقلابی و اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می دهد.
حجت الاسلام یونسی اضافه کرد: امام راحل پیش بینی می کردند حل مسئله فلسطین و مسئله قدس به تنهایی از عهده مردم فلسطین بر نمی آید بلکه با اراده و تلاش همه مسلمین و همه انسان های آزاده محقق می شود.
دستیار ویژه رییس جمهوری در اموراقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: همه مسلمین باید متحد شوند تا بتوانند مسئله قدس را حل کنند .
یونسی با تاکید بر لزوم فراگیری جنبش مقاومت فلسطین و حمایت همه جانبه مسلمانان بیان کرد: اکنون جنبش ضد اشغال ملت فلسطین و حمایت ملت های مسلمان و مستقل فراگیر شده است.
وی خاطر نشان کرد: تحلیل رسانه های سیاسی جهان نشان می دهد مقاومت خونین زنان و کودکان غزه حمایت افکار عمومی همه دنیا را جلب کرده است.
وی گفت: مقاومت مردم فلسطین رژیم جعلی اسرائیل را تحت تنگنا و فشار افکار عمومی ملت های مختلف جهان قرار داده است.
تهرام 564/9977

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن