تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802709480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براساس قوانین بین الملل در مخاصمات، حمله علیه امدادرسانان ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مقام مسوول در جمعیت هلال احمر: براساس قوانین بین الملل در مخاصمات، حمله علیه امدادرسانان ممنوع است تهران- ایرنا- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با محکوم کردن حملات برنامه ریزی شده نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به امدادگران،وسایل نقلیه امدادرسان حمل مجروحان در نوار غزه گفت: طبق حقوق بین المللی بشردوستانه در مخاصمات مسلحانه، حمله و خشونت علیه تاسیسات، کارکنان و وسایل حمل و نقل درمانی مشخص شده با نشان رسمی هلال احمر و صلیب سرخ ممنوع است.


«پیرحسین کولیوند» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روزجهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: امدادگران، تاسیسات و وسایل نقلیه امدادی و درمانی وابسته به نهضت جهانی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر که برای مراقبت از مجروحان مخاصمات مسلحانه و بیماران به کار گرفته می شوند از حمایت های قانونی برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات دریافتی از گروه های امدادرسان مستقر در نوار غزه، مسدود کردن راه های ارسال غذا و دارو، حملات مکرر به امدادگران، مراکز درمانی و آمبولانس های ارجاع بیماران در غزه و ممانعت از خروج بیماران از گذرگاه رفح
برای مداوای موثر دشواری هایی را ایحاد کرده است که این مساله منجر به کشته شدن بسیاری از کودکان و زنان بی دفاع در غزه شده است.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: حقوق بین المللی بشردوستانه، حمله به تاسیسات، کارکنان درمانی و نیز وسایل حمل و نقل درمانی را که در حال انجام وظایف صرفا درمانی و امدادرسانی هستند را به شدت منع می کند.
کولیوند ادامه داد: تاسیسات درمانی شامل بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز ارایه دهنده کمک های اولیه، آزمایشگاه ها، بانک های خون، فروشگاه های وسایل پزشکی و داروخانه ها باید از عواقب درگیری های مسلحانه در امان باشند و وقفه ای در عملکرد آنها برای خدمات رسانی به بیماران و مصدومان پیش نیاید.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با رعایت نکردن مفاد حقوق بین المللی بشردوستانه در نوار غزه تمامی این موارد را نقض کرده و با حمله به نیروهای امدادرسان خدمات رسان به مردم جنگ زده غزه جنایاتی جنگی را رقم زده است.
این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: پرسنل درمانی شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجات گران حاضر در آمبولانس های امدادی، مسوولان ارایه کمک های اولیه و کارمندان پشتیبانی آنان در هنگام ماموریت امدادی نباید با هیچ مانعی روبرو شوند.
کولیوند با تاکید بر این که محرومیت مردم بی دفاع غزه از نیازهای اولیه انسانی و امدادی نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بین المللی بشردوستانه است، گفت: تمامی سازمان های بین المللی به ویژه کمیته بین المللی صلیب سرخ ضروری است برای توقف هرچه سریع تر این جنایات بشری اقدام کنند و زمینه هرچه زودتر امدادرسانی و ارسال محموله های کمک های بشردوستانه به مردم در محاصره غزه را فراهم آورند.
به گزارش ایرنا، امروز (جمعه)، روز نوزدهم حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه در حالی آغاز شده است که تعداد شهدای این حملات به 802 نفر رسیده که دهها تن از آنان کودک و زن هستند، صدها خانه فلسطینی بر سر ساکنان آن آوار شده و آمار مجروحان گرفتار در محاصره غذایی و بحران دارویی و بهداشتی از پنج هزار و 200 نفر فراتر رفته است.
اجتمام(4)**7029**1336

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن