تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان مسلح عامل برهم زدن آرامش دیشب مردم یک محله چابهار دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سارقان مسلح عامل برهم زدن آرامش دیشب مردم یک محله چابهار دستگیر شدند چابهار– ایرنا– فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: سارقان مسلح که بامداد امروز /پنجشنبه/ پس از تیراندازی در یکی از خیابانهای اطراف مسجد امام حسین (ع) چابهار موجب نگرانی مردم شده و فرار کرده بودند، دستگیر شدند.


سرهنگ ˈمحمد رضا کاظمی ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران تیم گشت انتظامی چابهار مقارن ساعت 2 بامداد امروز هنگام گشت زنی به یک نفر مظنون شده و دستور ایست دادند که فرد مورد نظر تیراندازی و فرار کرده و ماموران نیز به ناچار با تیراندازی هوایی قصد توقف وی را داشتند اما این فرد مظنون در محلی نامعلوم مخفی شده بود.
وی با اشاره به اینکه این حادثه در خیابان های نزدیک فرمانداری و مسجد امام حسین (ع) روی داده است اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدام های پلیسی و محاصره محدوده تیراندازی، فرد مسلح را مجبور به تسلیم کردند.
وی ادامه داد: این سارق مسلح صبح امروز بعد از ناامیدی از امکان فرار، بدون هرگونه مقاومتی خود را تسلیم نیروهای انتظامی کرد.
به گفته فرمانده انتظامی چابهار، با اعتراف این سارق مسلح دو نفر از همدستان وی نیز که در منزلی مخفی شده بودند به همراه مقادیری سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
سرهنگ کاظمی با تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با ماموران پلیس تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی بطور شبانه روز آماده تامین امنیت و رصد هرگونه فعالیت مشکوک احتمالی هستند و بر اساس شاخص های امنیتی، شهرستان چابهار یکی از امن ترین نقاط کشور است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شماری از ساکنان محله های اطراف مسجد امام حسین (ع) و فرمانداری که در پی تیراندازی سحرگاه امروز سارق مسلح و ماموران انتظامی نگران شده بودند از اقدام سریع پلیس در دستگیری سارقان مسلح تقدیر کردند. ک/3
س.ن1744/ 653

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن