تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804853505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی روز قدس صحنه انسجام امت اسلامی علیه کفر جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:
راهپیمایی روز قدس صحنه انسجام امت اسلامی علیه کفر جهانی است خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که روز جهانی قدس صحنه انسجام ملت های مسلمان در برابر کفرجهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم است، گفت: ملت مظلوم فلسطین با این حمایت ها دیگر احساس تنهایی نمی کنند.



حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز جهانی قدس را روز انسجام عمومی امت اسلام دانست و اظهار داشت: این روز به دستور امام(ره) برای بسیج همه کشورهای اسلامی علیه کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و در مقابل عامل آنها در منطقه یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس را بسیار مؤثر خواند و گفت: ملت مظلوم فلسطین با این راهپیمایی ها متوجه می شوند که تنها نیستند و در سراسر جهان مسلمانان ها و غیر مسلمانان ها از آنها پشتیبانی کرده و جنایات اسرائیل را محکوم می کنند.
مدیر حوزه های علمیه استان همدان با اشاره به جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی در غزه ابراز داشت: وقتی می بینیم اسرائیل کودکان، زنان و غیر نظامیان را به خاک و خون می کشد ضرورت عقلی، شرعی، وجدانی و انسانی ما ایجاب می کند بر علیه آنها بسیج شویم.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با اشاره به این که دست یاری خدا با جماعت است گفت: اگر همه دست به دست هم داده و به یکدیگر آگاهی و بصیرت دهند همان گونه که در ایران این اتفاق افتاد و انقلاب بزرگی شکل گرفت، خدا نیز به آن جمع عنایت خواهد فرمود.
وی با بیان این که ما نتیجه موفقیت آمیز اتحاد، انسجام و راهپیمایی در برابر دشمن را در کشور خود تجربه کردیم، بیان داشت: تا عموم امت های اسلامی بیدار و بصیر نشوند و بر این اساس حرکت نکنند به نتیجه نمی رسیم؛ این حرکت ها در مصر و یمن نیز نتیجه داد اما متأسفانه استکبار جهانی توانست مجددا کنترل آنها را به دست گیرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک صهیونیست ها با اتحاد و اتفاق ملت های مسلمان نابود شوند و افزود: البته از بسیاری از دولت ها از جمله مصر و عربستان نمی توان انتظار یاری در این زمینه داشت چراکه آنان به آمریکا و اسرائیل وابسته اند و عامل روی کار آمدن شان خیانت هایی است که به ملت خود روا داشته اند.
مدیر حوزه های علمیه استان همدان ادامه داد: باید دعا کنیم که خداوند تقدیر نابودی صهیونیست ها را با آمدن امام زمان(عج)رقم بزند و اگر آمدن حضرت هنوز به صلاح نیست به دست مستضعفان نابودشان کند.
حجت الاسلام موسوی اصفهانی دشمنی با ظالم و یاری مظلوم را یکی از مهم ترین وصیت های امیرالمؤمنین(ع) دانست و گفت: حضرت پس از ضربت خوردن چند سفارش های مهم داشتند که یکی از آنها«کونوا لظالمین خصما و للمظلوم عونا»بود؛ بنابراین تا آنجا که می توانیم باید صدای مظلومیت فلسطینی ها را به گوش همه آزادی خواهان دنیا برسانیم.
وی افزود: متأسفانه برخی وضعیت بسیاری از کشورهای دنیا را به فضای جنگ و گریز تبدیل کرده اند بنابراین باید در این زمینه فعالیت کرد، به خدا توکل داشت و در صحنه ماند تا در سایه تظاهرات، اخلاص و اتحاد به نتیجه نهایی برسیم./928/ت302/ج




۱۳۹۳/۵/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن