تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قدس مربوط به تمام مسایل امت اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز جهانی قدس مربوط به تمام مسایل امت اسلامی است یاسوج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد انتفاضه و قدس در این استان گفت: روز جهانی قدس تنها مربوط به ملت مظلوم فلسطین یا قبله اول مسلمانان نیست بلکه روز اسلام و متعلق به تمام مسایل امت اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان هر سال از سوی امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس بیانگر عمق اندیشه سیاسی ایشان است.
وی بیان کرد: با این تدبیر امام راحل مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین به عنوان یک تکلیف برای مسلمانان جهان مشخص شد.
خاضع اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) حمایت از رژیم صهیونیستی به منزله خیانت به دین مبین اسلام است و در این روز باید به ابرقدرت های جهان فهماند که دیگر نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کرده و مرتکب جنایت شوند.
وی عنوان کرد: روز جهانی قدس روز مشخص شدن حق و باطل از یکدیگر و نماد صف بندی حق در مقابل باطل است.
خاضع ابراز داشت: یکی از توطئه های شوم قدرت های استکباری حذف نام فلسطین از نقشه جغرافیایی جهان بود ولی به برکت روز جهانی قدس این دسیسه ناکام ماند.
وی افزود: در روز جهانی قدس ملت مظلوم فلسطین با مشاهده حضور جمعیت های میلیونی مسلمان نقاط مختلف دنیا در راهپیمایی حمایت از آنان از احساس تنهایی خارج شده و با روحیه بهتری در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند.
خاضع گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم فلسطین، اعلام انزجار امت اسلامی از جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مستضعفان دنیا است.
وی بیان کرد: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به دلیل جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه و آغاز کشتارهای بی رحمانه گروهک تروریستی داعش در عراق دارای شرایط و ویژگی های خاصی بوده و از حساسیت های ویژه ای برخوردار است.
خاضع اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش از سوی امریکا و اسراییل و با هدف ایجاد اختلاف بین شبعه و سنی، تضعیف کشورهای مسلمان و ممانعت از گسترش موج اسلام گرایی در جوامع غربی تشکیل شده که به لطف الهی این توطئه نیز با شکست مواجه خواهد شد.
وی عنوان کرد: فجیع ترین جنایت ها و کشتارها در غزه و فلسطین در حال ارتکاب است ولی برای سرپوش گذاشتن بر آنها هیچ بازتابی در رسانه های غربی ندارد.
خاضع ابراز داشت: رسانه های ارتباط جمعی ایران اسلامی و کهگیلویه و بویراحمد می توانند با اطلاع رسانی دقیق و افشای جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در برخی کشورهای اسلامی از جمله فلسطین و غزه به مقابله جدی با اینگونه جریان های خبری رسانه های غربی بپردازند.
وی افزود: مقاومت تنها راه رهایی قدس و فلسطین از زیر بار ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و عاملی مهم برای تشکیل دولت مستقل از سوی ملت مظلوم فلسطین است.
خاضع گفت: خبرنگاران، رسانه های ارتباط جمعی و مطبوعات محلی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ترغیب قشرهای مختلف مردم این استان برای حضور گسترده در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی بیان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد همواره در تمام صحنه ها و عرصه ها از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس به طور پرشور شرکت داشته اند و به کوری چشم دشمنان امسال نیز اینگونه است و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم، نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و جنایت های ددمنشانه آن نشان خواهند داد.
7535/671

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن