تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803272377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد به سرمايه گذاري بخش خصوصي در زمينه بهداشت اعتماد شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۵۴ق.ظ)
وزير بهداشت و درمان: بايد به سرمايه گذاري بخش خصوصي در زمينه بهداشت اعتماد شود وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: بايد به سرمايه گذاري بخش خصوصي در زمينه بهداشت و درمان اعتماد شود تا باري از دوش دولت برداشته شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي صبح امروز در نشست مشترک با مسئولان ارشد استان البرز، فقدان زيرساخت‌هاي بهداشتي و درماني در اين استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: البرز به جهت فقدان زيرساخت‌ها در اين حوزه نيازمند نگاه ويژه‌اي است و بايد با توسعه سرانه درماني چهره اين استان را از بعد امکانات بهداشتي تغيير داد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با تاکيد بر لزوم حمايت مسئولان در اين خصوص تصريح کرد: بايد به سرمايه گذاري بخش خصوصي در زمينه بهداشت و درمان اعتماد شود تا باري از دوش دولت برداشته شود.
وي افزود: حضور بخش خصوصي يک حضور برد-برد براي دولت، سرمايه گذار و مردم است که اين فعاليت بايد با تعرفه‌هاي دولتي و حمايت بيمه‌هاي تکميلي و نظارت انجام پذيرد.
وزير بهداشت در ادامه فعاليت بيمارستان‌ها از لحاظ تخصصي و نيروي تخصصي و مديريت بيمارستاني رضايت بخش ارزيابي کرد اما اين نکته را نيز يادآور شد که امکانات فضا و امکانات پاسخگوي نياز مردم نيست.
وي باشاره به افزايش بار مراجعات و کمبود نيرو در بيمارستانهاي البرز نيز گفت: در مورد جذب نيرو، هر گونه استخدام ممنوع است؛ ولي مجوز لازم به دانشگاه‌ها براي جذب شرکتي نيرو در سقف مورد نياز داده شده است.
سخنان هاشمي در نشست مشترک با مسئولان حاکي از خبرهاي نويد بخشي بود و عنوان کرد: تصميماتي گرفته خواهد شد تا چند سال آينده اين خدمات ارتقا پيدا کند و استان بتواند عقب ماندگي‌ها ي خود راجبران کند.
وزير بهداشت خاطرنشان کرد: استان البرز نيازمند ۲۰۰۰ تخت بيمارستاني است که بايد بتوانيم با سرعت مضاعف نسبت به افزايش تخت‌ها اقدام لازم را انجام دهيم.
هاشمي با تأکيد بر پيگيري جدي براي ساخت يک مرکز درماني در فرديس افزود: فقدان حتي يک تخت بيمارستاني در فرديس با جمعيتي بالاي ۶۰۰ هزار نفر، يک مسئلهٔ جدي است که بايد برطرف شود.
وزير بهداشت با اعلام رضايت از اقدامات انجام شده در بيمارستان‌هاي استان البرز در زمينه تحول نظام سلامت اظهار داشت: برنامه تحول نظام سلامت در کشور به خوبي در حال اجرا است. در طول چند ماه گذشته کارهاي سازنده و مفيدي انجام شده که البته اشکالات برنامه بر ما پوشيده نيست و ما درحال تکميل برنامه‌ها هستيم.
شايان ذکر است، در اين نشست مشترک مسئولان استان البرز نيز مطالبات فرا روي جمعيت ۲. ۵ ميليون نفري البرز را با وزير کشور در ميان گذاشته و خواستار پيگيري و تحقق هر چه سريع‌تر آن بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن