تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804087367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان های وابسته به وزارت صنعت آماده سرمایه گذاری در کردستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سازمان های وابسته به وزارت صنعت آماده سرمایه گذاری در کردستان هستند سنندج - ایرنا- معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان های زیرمجموعه این وزارت از جمله ایمیدرو، ایدرو و شرکت شهرک های صنعتی، آمادگی سرمایه گذاری در استان کردستان را دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی یزدانی روز پنجشنبه در آیین معرفی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در سنندج، افزود: ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و سرمایه گذاری در کشور جزو برنامه های این وزارتخانه است و نگاه ویژه در این حوزه ها به کردستان داریم.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، این سیاست ها را نقشه راه بخش های مختلف کشور دانست و گفت: اجرایی کردن این سیاست ها منجر به ایجاد تحول عظیم در کشور و بخصوص استان مرزی کردستان می شود.
وی با اشاره به مزیت های فراوان استان از جمله مرزی بودن، افزود: این استان می تواند در بعد توسعه تجارت، صادرات و ایجاد اشتغال در کشور، نقش بسیار موثری داشته باشد.
وی به ظرفیت های کردستان در حوزه های معدن، کشاورزی، گردشگری و تجاری نیز اشاره کرد و افزود: سازمان های زیر مجموعه وزارت صنعت بنا بر ظرفیت های خوبی که در کردستان وجود دارد آمادگی سرمایه گذاری در استان را دارند و مسوولان استان برای جذب این سرمایه گذارها، باید با جدیت پیگیر باشند.
یزدانی سیاست دولت تدبیر و امید را توسعه کردستان دانست و گفت: مجموعه مدیریتی بسیار خوب استان کردستان به مدیریت استاندار با تجربه، خدوم و مردم دار، امتیازی برای استان در جهت سرمایه گذاری محسوب می شود.
معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت صداقت را محور کار دولتمردان دانست و اظهار کرد: ارایه آمار غلط و حرف زدن بدون عمل از خطوط قرمز این دولت محسوب می شود.
وی همراهی و اطاعت از فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب را از دیگر الزامات دولت دانست و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای دولت فصل الخطاب است.
یزدانی به نقش موثر رسانه های استان کردستان در جهت کمک به توسعه استان یاد کرد و گفت: رسانه ها می توانند با انعکاس ظرفیت ها و پتانسیل های استان بستر را برای سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران فراهم کنند.
وی اضافه کرد: مطرح کردن ضعف ها و کاستی ها، توسط رسانه ها کمکی به توسعه استان نمی کند و اصحاب رسانه باید تلاش کنند استان زرخیز کردستان که مملو از منابع انسانی و غنی است را بیشتر و بهتر به کشور معرفی کنند.
وی با تاکید بر انتقاد از سوی رسانه ها گفت: اگر فضای نقد و انتقاد نباشد و فضای کشور پر از تعریف و تمجید شود نمی توان انتظار توسعه را داشت.
وی از مقررات دست و پاگیر به عنوان یکی از موانع توسعه اقتصادی در کشور نام برد و گفت: دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی در صدد حذف این موانع است.
وی توسعه کردستان را نیازمند یک عزم ملی و همکاری و همراهی تمام مسوولان و نمایندگان مجلس دانست و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، آمادگی برداشتن گام های اساسی برای ایجاد تغییرات گسترده را دارد.
یزدانی با اشاره به اینکه کردستان پنجمین استان کشور از حیث تعداد بیکاران است، خروج از رکود و ایجاد اشتغال در کردستان را نیازمند همراهی بانک ها دانست.
معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه سخنان خود اظهار کرد: این وزارتخانه 215 اولویت سرمایه گذاری در سه حوزه تحت پوشش خود را در قالب 15 گروه اولویت بندی کرده است و ما توصیه می کنیم سرمایه گذاران در این گروه ها اقدام به سرمایه گذاری کنند.
وی گفت: دستورالعمل ها و بخشنامه هایی که مربوط به مجموعه این وزارتخانه هاست را در جهت تسهیل در امر سرمایه گذاری اصلاح کرده ایم و اکنون زمینه برای سرمایه گذاری فراهم است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر صنایع استان صنایع کوچک است گفت: طرح های بسیاری در حوزه صنعت در استان در دست اجرا است که با بهره برداری از این طرح ها می توان بیش از 20 هزار شغل در استان ایجاد کرد و مسوولان استان باید به دنبال اتمام این طرح ها باشند.
وی در پایان با قدردانی از زحمات پیمان اسراری و محمد پورنگ در طول دوران ریاست و سرپرستی سازمان صنعت، معدن و تجارت، برای محمد دره وزمی رییس جدید این سازمان نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: شرط ما برای انتصاب روسای سازمان ها در کشور سلامت، مقبولیت، تخصص و تعامل و همچنین همراهی با سیاست های دولت است.ک/3
7346/533

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن